Jag är för ung för att förstå hade du menar. Är David Bowie en gammal tennisspelare?Vostok möter David Bowie?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är för ung för att förstå hade du menar. Är David Bowie en gammal tennisspelare?Vostok möter David Bowie?![]()
Men den där asfalttavlan på Raketan? MUMS!!!Kollade på två till av de som kom häromdagen.
Rakta diver Quartz. Fungerar tyvärr inte, jag funderar på och sätta i ett mekaniskt Raketa-urverk istället tills jag får fler reservdelar (sitter ett 3056 i som verkar heldött).
![]()
Wostok 2214. Den här hängde bara med en drös som jag köpte för reservdelar, men jag har inget behov av urverk eller boett och tyckte den var helt ok så den får leva vidare som den är! Fungerar.
![]()
![]()
Riktigt snygga båda två måste jag säga.Kollade på två till av de som kom häromdagen.
Rakta diver Quartz. Fungerar tyvärr inte, jag funderar på och sätta i ett mekaniskt Raketa-urverk istället tills jag får fler reservdelar (sitter ett 3056 i som verkar heldött).
![]()
Wostok 2214. Den här hängde bara med en drös som jag köpte för reservdelar, men jag har inget behov av urverk eller boett och tyckte den var helt ok så den får leva vidare som den är! Fungerar.
![]()
![]()
Då kommer jag till Malmö och tittar till erVill du se hur den mår är Malmö destinationen framöver. Finns ok ölhak här medEtt par fingrar Diplomatico till det. En seglarklocka trots allt.
![]()
Jag är för ung för att förstå hade du menar. Är David Bowie en gammal tennisspelare?
Peut-être un pain au chocolat?
En bladtunn mintkaka Mr Kreosot?Peut-être un pain au chocolat?
Kul! Jag använder fö samma app när jag bara vill kolla en klocka lite snabbt.Det här var en ny kul upplevelse och ny kul grej att lära sig
Avmagnitisera en klocka! Ni som trodde det var det felet hade helt rätt!
Går som en klocka nu
Laddade även ner en app som tydligen är en enklare variant på en Timegrapher. Verkar funka helt ok för min amatörnivå. Någon som testat en app mot en riktigt Timegrapher, hur väl står sig en app mot en riktig maskin?
![]()
Det här var en ny kul upplevelse och ny kul grej att lära sig
Avmagnitisera en klocka! Ni som trodde det var det felet hade helt rätt!
Går som en klocka nu
Laddade även ner en app som tydligen är en enklare variant på en Timegrapher. Verkar funka helt ok för min amatörnivå. Någon som testat en app mot en riktigt Timegrapher, hur väl står sig en app mot en riktig maskin?
![]()
Vad ska ett sånt värde ligga på? Själv kolla jag bara sekunder per dygnLite hög beat error. Inget farligt, men borde gå och få ner så den går ännu bättre!
Beat error ska helst ligga på 0 men inte högre än 0,5.Vad ska ett sånt värde ligga på? Själv kolla jag bara sekunder per dygn![]()
Lite hög beat error. Inget farligt, men borde gå och få ner så den går ännu bättre!
Ha ha, blandade ihop med BHP Auto värdet i min frågaBeat error ska helst ligga på 0 men inte högre än 0,5.![]()
Riktigt nice!Tja, den här var värd och rädda med. Bytte ut boetten så den fick ett glas. Lagom sleten!
Ytterligare en Wostok 2414, fungerar
![]()
Riktigt nice!![]()
![]()