Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick hem en sån här idag
Men inga instruktioner...
Hur gör man för att avmagnetisera en klocka?
https://www.amazon.se/dp/B08J2MLBP2...BP2&ref_=cm_sw_r_apan_dp_8265VX4AQJCB8CYCP0ZD
Jag hör att dagens ungdomar inte ägt kassettdäck och köpt sig en sån här:Sätt i kontakten. Håll klockan nära (dom på bilden). Tyck och håll inne knappen samtidigt som du rör klockan sakta uppåt ifrån avmagnitiseraren (tar några sekunder). Släpp knappen. Gör samma sak några gånger.
Jag hör att dagens ungdomar inte ägt kassettdäck och köpt sig en sån här:
![]()
![]()
![]()
Här är en film som visar.Fick hem en sån här idag
Men inga instruktioner...
Hur gör man för att avmagnetisera en klocka?
https://www.amazon.se/dp/B08J2MLBP2...BP2&ref_=cm_sw_r_apan_dp_8265VX4AQJCB8CYCP0ZD
Eller lite sportigare med rödbrun bezel och matchande rally-strap.
![]()
![]()
![]()
Besöker Musée d'Orsay i Paris.
Klockutsikt i den gamla stationsbyggnaden.
![]()
![]()
Mina sovjetiska kosmonauter 3017 kommer nu får träffa en västerländsk astronaut, total motpart i klocklådan med start om några dagar, hoppas de kan komma överens utan att starta WW3...![]()
![]()
MED bezel och med detta rödaktiga racing = Toppen!Eller lite sportigare med rödbrun bezel och matchande rally-strap.
![]()
![]()
![]()
Den därEller lite sportigare med rödbrun bezel och matchande rally-strap.
![]()
![]()
![]()
MED bezel och med detta rödaktiga racing = Toppen!
Har personligen lite svårt för klocka helt utan bezel. Med den blanka som finns: lärt mig gilla.
Men helt utan är inte min kopp med te!
Jag tackar för smakrådenDen där![]()
Snyggt! Lite nya kläder och det blev en klocka med attityd!Jag tackar för smakråden och finner att alla inklusive jag själv är överens.![]()
Men mest tackar jag @Utvisaren för den fina klockan!
Vad glad jag blir att se att den där har kommit till dig
Vill du se hur den mår är Malmö destinationen framöver. Finns ok ölhak här medVad glad jag blir att se att den där har kommit till dig![]()
Vostok möter David Bowie?
Eller så var det det där med sparris- eller purjohandleder?