Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Idag blev det den här![]()
Testa en annan bezel, men blir nog en av de jag köpt men inte får på någon av klockorna.
![]()
När det gäller Vostok, finns det några speciella modeller som ni inbitna nördar går igång på extra? Någon graal som är sådär extra svår att få tag i?
Japp!Vostok Compressor,de tre generationerna av NVCh-30 dykarna är ju några till att börja med!När det gäller Vostok, finns det några speciella modeller som ni inbitna nördar går igång på extra? Någon graal som är sådär extra svår att få tag i?
Tack, dessa ska jag kolla upp vad det är för någotJapp!Vostok Compressor,de tre generationerna av NVCh-30 dykarna är ju några till att börja med!![]()
Akta!!kaninhålet är djuuuuupt!Tack, dessa ska jag kolla upp vad det är för något![]()
Börja INTE här, ty då är du ohjälpligt fast!!!Tack, dessa ska jag kolla upp vad det är för något![]()
Det får bli kvällens läsning, tack för tipsetBörja INTE här, ty då är du ohjälpligt fast!!!
![]()
Vostok NVCh-30 History & Reference Guide
The following Guide has been compiled to amalgamate all current information regarding the НВЧ-30. It also includes my findings over many years of collecting and researching these watches. As much information as possible has beenvintagewatchinc.com
När det gäller Vostok, finns det några speciella modeller som ni inbitna nördar går igång på extra? Någon graal som är sådär extra svår att få tag i?
Blev den här idag igen, gillar den verkligen. Funkar ju med orange RAF strap fast det är rött i bezeln. Var tveksam på det, men blir nog att köpa ett par till.
![]()
Blev den här idag igen, gillar den verkligen. Funkar ju med orange RAF strap fast det är rött i bezeln. Var tveksam på det, men blir nog att köpa ett par till.
![]()
Black is the new black!
Jag presenterar min "nya" Vostok Stealth.
Nos Vostok 2209 urverk
![]()
Bättre begagnad Vostok boett svartmålad
![]()
Resultatet! Borde kanske putsat glaset, men det kan jag göra någon annan gång. Läsa av klockan i svagt ljus är nog ingen höjdare!
![]()
Välkommen och rackarns fin sniperdial på rocka strapp!!!Jag gör debut i tråden med ett nyförvärv från K&S. Trevlig helg!
![]()
Tackar!Välkommen och rackarns fin sniperdial på rocka strapp!!!![]()
![]()
Jag gör debut i tråden med ett nyförvärv från K&S. Trevlig helg!
![]()
TackIngen dålig debut det där! Välkommen!
Note to self: borde köpa rocka band.