Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
KUNG RIKALA!!!Ha, tittade lite till på sekunden till kronografen, låg i två delar, men såg faktiskt ut som det skulle kunna gå och pressa ihop dem!
![]()
Fram med stanstället!
![]()
Det gick ju fint efter lite meck!
![]()
KUNG RIKALA!!!![]()
![]()
![]()
Vostok Komandirskie Paratrooper
![]()
![]()
Tack så mycket! Har förstått att detta kan vara ett djupt hål att falla ner i, finns verkligen många trevliga modellerNajs! Välkommen till tråden!
Den där är så go’ !!!Godmorgon! Ny vecka, nya möjligheter!
![]()
Tack så mycket! Har förstått att detta kan vara ett djupt hål att falla ner i, finns verkligen många trevliga modeller![]()
Mmmmministry måndag!MinistryMåndag med en modern sådan.
Svart ScubaKille-tavla; modern blank 710-boett; på sladdrigt med skönt CNS-läder-Nato.![]()
![]()
![]()
Läcker modell med grym tavla!grattis och välkommen hit in i värmen!![]()
![]()
![]()
Läcker modell med grym tavla!grattis och välkommen hit in i värmen!![]()
Tråden är grym. Snart 1500 sidor utmärkt inspo och info!Tack så mycket, ser fram emot att lära mig mer och posta lite i tråden![]()
Ja det ser jag fram emot och har du frågor så är tråden stället att fråga på.Tack så mycket, ser fram emot att lära mig mer och posta lite i tråden @Beokunde av någon anledning inte köra reply på ditt inlägg.
Ny vridring och nytt armband och vips har man en helt ny klocka.
it's, like, how much more black could this be? And the answer is... none. None... more black.
![]()
it's, like, how much more black could this be? And the answer is... none. None... more black.
This Is Spinal Tap (1984) clip with quote it's, like, how much more black could this be? And the answer is... none. None... more black. Yarn is the best search for video clips by quote. Find the exact moment in a TV show, movie, or music video you want to share. Easily move forward...memes.getyarn.io
![]()
Före![]()
det är bara att börja. Vilket är precis vad jag inte har gjort med den vittavlade scubatunnan som jag skulle bygga ihop. Bara urverk och visare som saknas och kanske en svart vridringHelt plötsligt kände jag för och modda en klocka, får se om jag hittar något kämpligt offer! Antar utmatningen!![]()
Brottats med mina nya förbaskade vridringar motsvarande den övre Scuban till fingertopparna blöder...Inte lyckats än.Ny vridring och nytt armband och vips har man en helt ny klocka.
![]()
This Is Spinal Tap (1984) clip with quote it's, like, how much more black could this be? And the answer is... none. None... more black. Yarn is the best search for video clips by quote. Find the exact moment in a TV show, movie, or music video you want to share. Easily move forward...memes.getyarn.io
![]()
Före![]()
det är bara att börja. Vilket är precis vad jag inte har gjort med den vittavlade scubatunnan som jag skulle bygga ihop. Bara urverk och visare som saknas och kanske en svart vridring![]()
![]()