I ett svagt ögonblick tänkte jag sälja denna för att bidra med en slant till annat köp, ibland är det tur att man hinner tänka om och tänka rätt innan det är försent.
![]()
Vad har du tänkt o köpa nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I ett svagt ögonblick tänkte jag sälja denna för att bidra med en slant till annat köp, ibland är det tur att man hinner tänka om och tänka rätt innan det är försent.
![]()
Japp, skulle kunna köra det, men frugan säger att dieseln är dyr...![]()
Tudor FXD, men vi får se om det blir något. I vilket fall stannar AmphibianVad har du tänkt o köpa nu?
Tudor FXD, men vi får se om det blir något. I vilket fall stannar Amphibian![]()
Härlig klocka och band, så klart. Här sitter Amphibian på, beundras av kissen. (eller är det tonfisken på bordet kanske)..Najs!
Skulle jag någon gång köpa lite dyrare skulle det kanske bli en liknande eller någon mer dressig.
Kvällsbyte till en Elektronika, samma band som tidigare klocka...
![]()
På pendeltåget på väg mot ännu en dag i samhällets tjänst. Sturmanskien från i går får hänga med en dag till.
![]()
Varför nöja sig med en?Någon gång i livet kommer jag köpa en just sådan där... tror jag iallafall, ev kanske. Villlll haaaaaaaaaaa!![]()
Den där "sekundvisaren" kan man inte annat än älska!En av flera sommarfester i jobbet närmsta tiden, idag blev det den här
![]()
Jaha, sommarfest imorgon igen med boule. Förslag på ur-val?![]()
Casio G-shock kanske?Jaha, sommarfest imorgon igen med boule. Förslag på ur-val?![]()
Casio G-shock kanske?
Näe, förlåt, det var lite väl grovt skämtat.
Tack för alla goda tips!
Blev en rund Amphibia med boule klots markeringar vid klockslaget.
En klassisk rysk boule klocka!
Användes av ryska militär boule landslaget på 70-80 talet
![]()
Blev perfekt...däremot kanske min påhittade historia om den inte håller hela vägenBlir grymt!
Har du också en!!! Vill ha!!!NVCH20 på svart tropic som ska få bekänna färg under en heldag i vattnet.
![]()
Hade den till salu alldeles nyss men den får nog bli badklockan denna sommarHar du också en!!! Vill ha!!!![]()