Inte skoj!!krya på dig.En svår förkylning har kommit över mig. "Bombar" med vitaminer för att röka ut den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte skoj!!krya på dig.En svår förkylning har kommit över mig. "Bombar" med vitaminer för att röka ut den.
Igår var ju officiella MittwochMinistry-dagen, och vi kör samma idag.
Old Ministry på modernt single-pass-nylon.
Ber om ursäkt att mobilens avspegling stör bilden, men krackeleringen gör en ju nästan tårögd!!!
MUMMA!!!
En detalj i Old Minstry-boetterna, är ju att de finns i minst två versioner: de med "brutna luggar" och de med luggar helt raka/utan "brott" - lite mer lika de moderna.
Min har brutna luggar, men ganska mjuka avbrott. I vissa vinklar syns de inte, i vissa bra.
Fanns det därmed en typ "Gen 1,5-modell" mitt emellan vassa och inte alls - eller kan en tidigare ägare ha putsat boetten ganska hårt, så att vassa brottet blivit mjukare?
Funderingar? Kunskaper?
På väg mot militär återträff för ’20 år sedan insatsen’. Liten intim och exklusiv skara redan då, och därmed så även idag. Ärar mitt Team Delta med NVCh30 Gen1 på Vietnam-kanvas.
Tjollahopp!
Large lume dots, transitional, Scuba dude! Jag gillar kaffekoppen där.krasslig idag så nedbäddad i soffan med en kopp kaffe och scuba dude
krasslig idag så nedbäddad i soffan med en kopp kaffe och scuba dude
Tussilago våren är här!
Great minds think alike!!!Ministry måndag så det blir en med compressor tavla.
Passar ju bra på den!Great minds think alike!!!
(Ser du vilket armband jag har?!)
Vår och härligt ute men vad har hänt här?ni har väl inte gått i ide när det är Tonneau tisdag och allt?
Den där är så underbart sliten och "vintage"!
Trevlig Valborg vänner!
Nästan alla moderna Amphibians från Vostok är "sprungna" från den där modellen.Den där är så underbart sliten och "vintage"!
GRYM!!!
Ministrymodellen tillhör väl släktet Tonneau:er?
I så fall är jag helt rätt.
Annars ärar jag bara arbetarnas röda dag!