Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nämen! Min gröna hälsarInget jobb jobb idag, men kanske lite renovering senare (det är ju inte jobb på riktigt, då man inte får betalt ).
Passar bra med toolig klocka om jag nu skall renovera lite...
Grön lördag alltså!Nämen! Min gröna hälsar
Bra grejer!Grön lördag alltså!
Nämen! Min gröna hälsar
Supercoola ju! Vet, såg det häromdagen!Visst är dom fiiina! Finns i blått med!
Vaaa!är det doppare dagen?!Vostok Amphibian
Ny dag - nya möjligheter.
Kyler ner den medans jag sover bara.Vaaa!är det doppare dagen?!
Mmmmm man måste bara hatälska de där Olegmålade siffrorna 6 och 12, och "fyrkanterna" han försökt få till!!!God tisdagsmorgon
Jag gillar i alla fall quartzverket (snyggt) och gillar det slime-gröna hålet där det borde vara ett datum!Dagens Royal with cheese (inte min), säljes som Poljot.
Finn minst två fel
Jag gillar i alla fall quartzverket (snyggt) och gillar det slime-gröna hålet där det borde vara ett datum!
Denna Poljot med rejält patinerad urtavla får lite handledstid idag.
Haha!! Ja, allt är ju relativt. Du vinner!Najs! Gillar patina!
Men, rejält? Hmmm...
Haha!! Ja, allt är ju relativt. Du vinner!
Krya på dig!!En svår förkylning har kommit över mig. "Bombar" med vitaminer för att röka ut den.