Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bah!inte kul så krya på dig och för ful för ett!!!!!ja smaken är ju klöven som röven men ful är fan inte klockan!Kämpar just nu ner en jätteförkylning (Corona?). Firar att jag är på bättringsvägen med en Sadko.
Konstigt att det spekulerats i att Sadko aldrig serietillverkades för att den var för ful.
KRYA PÅ DIG BRODER!Kämpar just nu ner en jätteförkylning (Corona?). Firar att jag är på bättringsvägen med en Sadko.
Konstigt att det spekulerats i att Sadko aldrig serietillverkades för att den var för ful.
Vi behöver fler SadkosKRYA PÅ DIG BRODER!
Och avseende klockan: snick och snack. Den där är en svårslagen vinnare!
Så fulkonstig; och sååå grym!!!
Jupp jupp!Luch-lördag
Nr 028 hälsar!Vi behöver fler Sadkos
Först trodde jag att du byggt förvaringsplats till klockan i en gammal skeppsventil. Sen såg jag benen. En skeppsventil till fodral hade varit asläckert annars. Det skulle passa åt Sadkon.Nr 028 hälsar!
Haha!ja det har du rätt i men är ju en winder(som är avställd för tillfället).Först trodde jag att du byggt förvaringsplats till klockan i en gammal skeppsventil. Sen såg jag benen. En skeppsventil till fodral hade varit asläckert annars. Det skulle passa åt Sadkon.
Go kväll!kör på Luch idag med och tavlan på den här tycker jag är så cool!
Från Odessa till Sveriges baksida - nu ska vi låta den få resa ännu mer! @Beo - snart i en brevlåda nära dig.
Härligt!då får den följa en vecka med jobb och bus och recensioner innan den smyger vidare till nästa hugande provkörare!Från Odessa till Sveriges baksida - nu ska vi låta den få resa ännu mer! @Beo - snart i en brevlåda nära dig.
Ja go morron och fin kristi flygare på er!
Den blir man ju glad av att vakna upp till, kan jag tänka mig.God morgon!