Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet inte om rysstråden är redo för den här besten, den fetaste raketan sedan glasnost...
Riktigt grym! Lite av en mix mellan Raketa Amphibian och Big ZeroJag vet inte om rysstråden är redo för den här besten, den fetaste raketan sedan glasnost...
Mina Vostoks. Vill egentligen inte ha två klockor av samma märke. Men har inte hjärta nog att skiljas från någon av dom, än. Men komandirskien kanske får ryka inom en snar framtid ändå.
Jädrar så mysig!
Själv kör jag 350 ikväll!
Barnklockor är inte fel heller,jag gav mina barbarn mina Vostok Karlson och Mickey så de har ”rejäla” klockor till sin uppväxt!Det är ju en barnklocka, så inget jag kommer använda, men kul är den allt!
10mm bandbredd
350 är aldrig fel! Najs!
Samma klocka två dagar i rad. Det går utför...
Smarrig samling!go fredag allihopa!Fredagsbild från en av lådorna.
Smarrig klocka!Smarrig samling!go fredag allihopa!
Tack!ja men det går fasen inte att få till bild på tavlan rätt med min ajfån!Smarrig klocka!
Tack!ja men det går fasen inte att få till bild på tavlan rätt med min ajfån!
Foto taget med typ de saker du specar men i en betydligt lägre prisklass.Lite tips för att få bättre bilder:
Orangemonkie Foldio3 25" All-In One Portable Studio
Ljustält med LED-belysning och stor 360-snurrplattawww.scandinavianphoto.se
Fredagsbild från en av lådorna.
SJUK låda!!!Fredagsbild från en av lådorna.
Jag vet! Det är inpasseringen vid Skarafors Amfibieregemente! Masterna är del av en omfattande signalinhämtningsanläggning. Glastaket döljer en enorm Sonarkanon.Finbesök i en riktig metropol!
Vart är vi på väg? (Jag och min Super Compressor!)