Snyggt med nollan. så trött på alla dykare som tex bara plankar designen på Luftwaffes B-uhr m.fl.
Mmm, gillar också nollan. Kul att de blickar bakåt men ändå gör något nytt!
Känns som en framtida klassiker

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt med nollan. så trött på alla dykare som tex bara plankar designen på Luftwaffes B-uhr m.fl.
Vi pratade om precis det under lunchen. Flera andra hade sådanadär så kallade smarta klockor på handleden och jag visade upp min mekaniska skapelse. Kort diskussion utbröt, men merparten av sällskapet visade sig vara primitivt ointresserade av mekaniska armbandsur, så diskussionen ebbade ut.Ja den där är säker satan!
Inga digitala vågor läcker ur en sån där pjäs!!!
Det är glorifierade stetoskop de har på armen. Inga klockor. Du jobbar uppenbarligen med/mot rövhattar. Byt jobb nu.Vi pratade om precis det under lunchen. Flera andra hade sådanadär så kallade smarta klockor på handleden och jag visade upp min mekaniska skapelse. Kort diskussion utbröt, men merparten av sällskapet visade sig vara primitivt ointresserade av mekaniska armbandsur, så diskussionen ebbade ut.
Alltså vad är det en för märke? Kan inte utläsa stilen.Klockbyte!
![]()
I alla fall i det militära om ngt som helst "klassat" skall diskuteras läggs alltid mobiler och paddor OCH "smarta klockor" ned till FitBits etc. in i låsta skåp utanför.Vi pratade om precis det under lunchen. Flera andra hade sådanadär så kallade smarta klockor på handleden och jag visade upp min mekaniska skapelse. Kort diskussion utbröt, men merparten av sällskapet visade sig vara primitivt ointresserade av mekaniska armbandsur, så diskussionen ebbade ut.
God kväll, kära kosmonavtiki! Efter att ha kört franskt (Yema Speedgraf) en månad så ville Leonov komma ut en torr och fin svensk junikväll!Ha det bäst, kära vänner!!
![]()
Alltså vad är det en för märke? Kan inte utläsa stilen.
En klocka som matchar vodkan Stolichnaya alltså?Stolichnie / Столичные. Betyder huvudstad.
Столичные 2409
1ГЧЗ им Кирова
сделано в ссср
Stolichnie 2409
First State Watch Factory Kirov
Ifrån 1960-1964
![]()
En klocka som matchar vodkan Stolichnaya alltså?
Prippsky blåsky mod?Dagens klocka, tidigare idag...
Sommaren är här, äntligen varmt!
Trevlig helg!
![]()
Japp! Tavlan har känslan lite som en blandning av just Pripps Blå, men också med en touch av klassiska "Skeppet" - Explorer!Prippsky blåsky mod?![]()
Prippsky blåsky mod?![]()