• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Dagens attiraljer
1000013254.jpg

1000013255.jpg

Ja den där är säker satan!
Inga digitala vågor läcker ur en sån där pjäs!!!
Vi pratade om precis det under lunchen. Flera andra hade sådanadär så kallade smarta klockor på handleden och jag visade upp min mekaniska skapelse. Kort diskussion utbröt, men merparten av sällskapet visade sig vara primitivt ointresserade av mekaniska armbandsur, så diskussionen ebbade ut.

Vi pratade om precis det under lunchen. Flera andra hade sådanadär så kallade smarta klockor på handleden och jag visade upp min mekaniska skapelse. Kort diskussion utbröt, men merparten av sällskapet visade sig vara primitivt ointresserade av mekaniska armbandsur, så diskussionen ebbade ut.
Det är glorifierade stetoskop de har på armen. Inga klockor. Du jobbar uppenbarligen med/mot rövhattar. Byt jobb nu. ;)

I alla fall i det militära om ngt som helst "klassat" skall diskuteras läggs alltid mobiler och paddor OCH "smarta klockor" ned till FitBits etc. in i låsta skåp utanför.
Man brukar alltid lite ifrågasättande om de som sedan ändå har klocka på sig sen, fråga "är det verkligen ingen som har smartklocka eller så?"
Då är det så skönt att säga: nix, den här gamla mekaniska klockan från 1965 har väldigt lite teknik i sig!
🤘 💪😂😂:cool:

Tillbaka
Topp