• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Är det någon som har ett bra "hack" på klockförvaring?
Jag har tänkt på något där klockorna står staplade vertikalt. Så är ungefär: Se bild.
Det ska vara något som är möjligt att bygga på eller minska beroende på hur samlingen utvecklas.

s-l1600.png

Är det någon som har ett bra "hack" på klockförvaring?
Jag har tänkt på något där klockorna står staplade vertikalt. Så är ungefär: Se bild.
Det ska vara något som är möjligt att bygga på eller minska beroende på hur samlingen utvecklas.

s-l1600.png

Skaffa skåp som jag?
1000018119.jpg

Börjar iofs snart växa ur detta med, funderar på om jag kan göra extra hyllplan så jag får plats med dubbelt!

Skaffa skåp som jag?
1000018119.jpg

Börjar iofs snart växa ur detta med, funderar på om jag kan göra extra hyllplan så jag får plats med dubbelt!
Det där är skitsnyggt och jäkligt kreativt men inte riktigt det jag har tänkt mig.
Jag har tänkt mig något där klockorna är staplade på varandra och där man ser på dem som på t.ex. en tavla. Inte att de ligger ner så att man står lutad över dem.
Det vore också häftigt om det är någon form av modulform som kan byggas ut. Det ska stå stadigt ändå liksom.
Man ska kunna plocka ut och sätta tillbaka en klocka enkelt utan att riva hela uppställningen.

Senast ändrad:
Det där är skitsnyggt och jäkligt kreativt men inte riktigt det jag har tänkt mig.
Jag har tänkt mig något där klockorna är staplade på varandra och där man ser på dem som på t.ex. en tavla. Inte att de ligger ner så att man står lutad över dem.
Det vore också häftigt om det är någon form av modulform som kan byggas ut. Det ska stå stadigt ändå liksom.

Har sett något på forumet, hittar dock inte bild just nu

Edit: sök på klockvägg
1000018120.png

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp