Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Borussia Dortmund?Appropå fynd. Jag köpte den här fina kronografen av vår vän @Ackee för ett tag sen. Den saknade armband så jag kände mig fri att gå lite "wild". Det blev ett knallgult Stingray. Lite för stark kontrast kanske?
Gissa vilket fotbollslag jag håller på?
![]()
Appropå fynd. Jag köpte den här fina kronografen av vår vän @Ackee för ett tag sen. Den saknade armband så jag kände mig fri att gå lite "wild". Det blev ett knallgult Stingray. Lite för stark kontrast kanske?
Gissa vilket fotbollslag jag håller på?
![]()
Klockan I Seiko tower, Ginza.
Grand Seiko flagship store i bottenplan, Hoblot. Vacheron constantin, Rolex mfl på promenadavstånd. Inte mina märken men kul att kika runt.
![]()
En klassisk Scuba dude. En bra "ingång" för den som är intresserad av ryska klockor. Urtavlan har börjat krackelera så där snyggt som bara Scuba dudes urtavlor gör.Hoppas det är ok att dela så här (annars får ngn skälla på mig).
En nära släkting har fått lov att sälja lite av mitt ”överskott” bl.a. en Scuba Dude. Jag tror att det snart kommer läggas upp lite Vostok reservdelsklockor också.
![]()
Vostok Amphibia ”Scuba Dude”
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-11-16 14:23:57. Köp & sälj begagnade & oanvända Mekaniska klockor på Tradera.www.tradera.com
Främst Takano på listan. Nån trevlig 70 talare från Seiko, Citizen, kanske en Bruce Lee. Men Alba och för all del Credor även om Credors modeller inte brukar vara i min smak. Vet inte om det finns mycket ryska ur i krokarna men skall kika. Man blir ju lite triggad av alla kronografer som postas @Jaxe . Har ju bara några 3017, ingen med 3133.Kul, handla någon rolig Alba!
Najs! Gött att klockan funkar bra igen!
Seiko 6139 är aldrig fel...Främst Takano på listan. Nån trevlig 70 talare från Seiko, Citizen, kanske en Bruce Lee. Men Alba och för all del Credor även om Credors modeller inte brukar vara i min smak. Vet inte om det finns mycket ryska ur i krokarna men skall kika. Man blir ju lite triggad av alla kronografer som postas @Jaxe . Har ju bara några 3017, ingen med 3133.