Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tips! Snygga tavlor men måste ha svart vridring![]()
NATO-band på sovjetisk militärklocka, får ordentliga kalla krigs-vibbar av den kombon.Beställde hem ett Nato-band till min ryss. Har aldrig använt Nato tidigare men tyckte det blev förvånansvärt bra.
![]()
![]()
Kör alla mina ryssar på NATO.NATO-band på sovjetisk militärklocka, får ordentliga kalla krigs-vibbar av den kombon.
Stämmer det att ryska klockor drar sig något erbarmligt mycket per dag, som typ en minut eller mer ??
Hahaha... Självklart är det så, alltidStämmer det att ryska klockor drar sig något erbarmligt mycket per dag, som typ en minut eller mer ??
Jag säger som Mr Chanse! Kommer man i hyfsad tid till ett möte är jag nöjd!Hmm de svaren blev man ju inte klokare av hehe. Men det gör inget, jag ska inte köpa ngn.
Ja man har ju en klocka i telefonen av en anledning!Jag säger som Mr Chanse! Kommer man i hyfsad tid till ett möte är jag nöjd!![]()
From Russia with love?![]()
Dagens ryss. Här på Bond-Nato.
Ryssland, Bond, NATO...
TypFrom Russia with love?
Idag kom det ett trevligt paket från Ukraina med en klump metall från landet som gav oss Gulag, Laika och Tjernobyl. En mycket trevlig klump som av allt att döma går felfritt och jag är utan tvekan mycket nöjd. Nu återstår frågan vilket sorts band jag ska välja?
Fick en Vostok av en bekant.
![]()
![]()
Inget konstigt med den va @Fixoflex ?
Ska var från Sovjettid vad jag förstår.
Tack för info! Tydligen vara inhandlad i Moskva 89/90.Mycket fin Tankist! Från 1989! Allt stämmer och den mest eftertraktade komandirskien med "pansar tema"
Helt original!
Tack för info! Tydligen vara inhandlad i Moskva 89/90.
Finns det någon självklar anledning till att just dessa är eftertraktade pansarkomandirskies?
Den var lite skitig kan man säga![]()
![]()
Fräck!Fick min raketa kopernik idag, den fick följa med på jobbet direkt.
![]()