КГБ-lördag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket snyggt band! Bra jobbat!Dagens pill. Tog ett nato och gjorde om till tvådelat plus lite slippapper. Osäker på om jag ska ha stjärnorna eller om det blir too much, därför är de endast ditlagda för foto. Vad tycker ni?
Blev kanon med bandet men stjärnorna tar bort fokus från klockan tycker jag så jag skulle ej satt dit stjärnornaDagens pill. Tog ett nato och gjorde om till tvådelat plus lite slippapper. Osäker på om jag ska ha stjärnorna eller om det blir too much, därför är de endast ditlagda för foto. Vad tycker ni?
Dagens pill. Tog ett nato och gjorde om till tvådelat plus lite slippapper. Osäker på om jag ska ha stjärnorna eller om det blir too much, därför är de endast ditlagda för foto. Vad tycker ni?
Varför är jag inte förvånad att Mr Udda Band i tråden skulle gilla detJag hade kört med stjärnorna, jag tycker det förstärker själva klockan samt att det då blir något ännu mer unikt än bara vanligt nato.
Jag tycker iof att stjärnorna är rätt snygga, men min åsikt är att de inte behövs. Dock är jag väldigt nyfiken på hur du gjorde för att dela på natobandet på detta proffsiga sätt...Dagens pill. Tog ett nato och gjorde om till tvådelat plus lite slippapper. Osäker på om jag ska ha stjärnorna eller om det blir too much, därför är de endast ditlagda för foto. Vad tycker ni?
Jag klippte av bandet efter mått från ett vanligt läderband plus ca en centimeter för att "böja" inåt. Även den extra flärpen fick jag klippa bort. Lite eld på kanterna och sedan böja kanterna och superlimma fast. Inte den snyggaste lösningen underifrån sett, men det sitter ordentligt. Hade ju varit lite finare med en sydd kant, men det är över min förmågaJag tycker iof att stjärnorna är rätt snygga, men min åsikt är att de inte behövs. Dock är jag väldigt nyfiken på hur du gjorde för att dela på natobandet på detta proffsiga sätt...
Ahh!den är så snygg och min är nog på ingång nästa vecka och jag tänkte mig ha den på detta läder!Lite lördagskvällstestande med alternativt läder till min Shturmanskie. Kan funka.
Det tror jag blir en riktigt grym kombo! Ser fram mot att få se bilder. Det är fö en riktigt cool klocka!Ahh!den är så snygg och min är nog på ingång nästa vecka och jag tänkte mig ha den på detta läder!
Ska du inte testa sånt där "bunt band" som det har skrivits lite om här förr??Ahh!den är så snygg och min är nog på ingång nästa vecka och jag tänkte mig ha den på detta läder!
Den där kombinationen blev verkligen super!Lite lördagskvällstestande med alternativt läder till min Shturmanskie. Kan funka.
Jag använder dem dagligen i jobbet och har aldrig tänt tanken att det är "bunt band" så undrar om jag får fömåns skatta för dem då!Ska du inte testa sånt där "bunt band" som det har skrivits lite om här förr??
Jag va på Biltema och köpte en hel påse buntband men dom är ju så jäkla smala och ett h-vete att ta av sig när man väl dragit åt dom så jag förstår inte alls idén med dom??
Jag tycker det är svårt att bedöma huruvida ett band är snyggt eller ej när man bara ser bandet.Ska du inte testa sånt där "bunt band" som det har skrivits lite om här förr??
Jag va på Biltema och köpte en hel påse buntband men dom är ju så jäkla smala och ett h-vete att ta av sig när man väl dragit åt dom så jag förstår inte alls idén med dom??
Tror inte jag vågar mig på att testa någon mer gång för det slutade nästan med amputation... Dom där jäkla banden är ju livsfarliga...Jag tycker det är svårt att bedöma huruvida ett band är snyggt eller ej när man bara ser bandet.
Du får nog posta en bild, helst ett ws, så kan jag uttala mig sen.
...Då var stenen i rullning, så härligt att se dig slänga ihop en bara sådär. Schysst med destro också, blir mer personligt med en gång tycker jag.Bytt tavla för första gången och så blev det en Destro till på köpet Klappar mig lite själv på axeln om det är oki
Före:
Efter:
Tack så hemskt hemskt mycket Riktigt jäkla kul var det Skönt när allt verkar fungera med...Då var stenen i rullning, så härligt att se dig slänga ihop en bara sådär. Schysst med destro också, blir mer personligt med en gång tycker jag.
Grymt jobbat Totte!
Inte mycket som slår tillfredsställelsen som infinner sig när man inser att man kan göra precis som man vill...enligt mig dåTack så hemskt hemskt mycket Riktigt jäkla kul var det Skönt när allt verkar fungera med
Helt klart enig Och för pengarna är det helt oslagbartInte mycket som slår den tillfredsställelsen som infinner sig när man inser att man kan göra precis som man vill...enligt mig då
Bytt tavla för första gången och så blev det en Destro till på köpet Klappar mig lite själv på axeln om det är oki
Före:
Efter:
Tack så mycket Blodad tandSnyggt jobbat! Det blev coolt!