Ja, det stämmer nog. Den blev bra iaf.Det är väl någon sorts tribute till Tjernobyl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det stämmer nog. Den blev bra iaf.Det är väl någon sorts tribute till Tjernobyl.
Absolut!Это так хорошо!
"Priset är skillnaden!"Nu har jag bara tittat lite snabbt, men ser väl ungefär ut som hos Vacheron
Nu har jag bara tittat lite snabbt, men ser väl ungefär ut som hos Vacheron
Ang. tavlor så var den här jag såg för någon minut sen riktigt fin. Ville bara dela med mig. Är väl någon form av mod/special-variant.
Luftar min Luch idag.
Ang. tavlor så var den här jag såg för någon minut sen riktigt fin. Ville bara dela med mig. Är väl någon form av mod/special-variant.
Kanske snarare att det fanns färg på väggarna över huvud taget (i vissa rum iafall...)Tja, lite fler vita handskar och mer färg på väggarna
Den är fin!Får inte glömma bort att lufta denna! ⚒
Fantastisk patina på den tavlan. Kan den möjligtvis har varit blå-grön-ish från början, typ som min Generalskie, som jag skrev om för ett tag sedan?Får inte glömma bort att lufta denna! ⚒
Fem (5) försändelser som har kommit fram utan missöden?!Tror jag har en del o göra ikväll! Ni kommer få se lite nytt från mig framöver...
Fantastisk patina på den tavlan. Kan den möjligtvis har varit blå-grön-ish från början, typ som min Generalskie, som jag skrev om för ett tag sedan?
Precis, det var det jag menade!Hmm...kanske. Men jag minns den som väldigt grön när jag fick ärva den för 15 år sedan
Kul! Är det den blå no date scuban i ett av dem kan du skicka den vidareFem (5) försändelser som har kommit fram utan missöden?!
Näe, näe, jag tror faktiskt inte det. (Bra, nu vet jag vilken klocka jag skall ha på armen i morgon! )Kul! Är det den blå no date scuban i ett av dem kan du skicka den vidare
Fem (5) försändelser som har kommit fram utan missöden?!
Kul! Är det den blå no date scuban i ett av dem kan du skicka den vidare
Är det ett specifikt fartyg eller en allmän hyllning till Ryska flottan?Ja! Kanske skulle köpt en trisslott!
De skämta lite i butiken när jag hämta ut paketen, "rekord i dag va?" (syftade på antal paket), "det finns en hel egen låda till dig med paket" börjar bli lokalkändis...
Kunde inte hålla mig, här är första nya klockan...
Vilken tuff vridning det var på den snygga klockan!Ja! Kanske skulle köpt en trisslott!
De skämta lite i butiken när jag hämta ut paketen, "rekord i dag va?" (syftade på antal paket), "det finns en hel egen låda till dig med paket" börjar bli lokalkändis...
Kunde inte hålla mig, här är första nya klockan...
Är det ett specifikt fartyg eller en allmän hyllning till Ryska flottan?
Vilken tuff vridning det var på den snygga klockan!
Fick en present av frun idag^^