Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, bra sammanställning där man även hittar min Generalskie Radio Room en bit ner.Jupp!
Denna sammanställning är riktigt ok!
Vostok Radio Room Reference & Buying Guide
The Vostok Radio Room (also known as Radio Room Operator or "RR" / "RRO") is the perfect example of a popular (some would say iconic) model from the Chistopol watch factory. All the components ofvintagewatchinc.com
Åh, titta, ett bund-band med ngt sorts metallföremål ditsatt mitt i alla oceaner av läder!Titta jag har fått paket. Från Ryssland.
Har det hänt förut?
Nee.. . neee... jag tror faktiskt inte det.
Välkommen tillbaka! Den där tavlan är riktigt grym, håller verkligen med om att den formligen skriker hav (alt insjö)Denna tråd har verkligen tagit fart, har varit borta från den dryga halvåret och fick skumma igenom cirka 200 nya sidor med inlägg! Kul att se många nya fynd och så klart nya användare!
Har i mer eller mindre fem års tid varit på jakt efter Meranoms Vostok Amphibia SE 420361 då jag missade den precis när den var ny och det verkar vara en klocka som inte byter hand ofta.
Urtavlan är det absolut läckraste och när de släppte en liknande med lite färre tecken på tavlan så slog jag till. Min senaste är alltså en 720B36, finns i lager än i skrivande stund. (Varför den heter 720 när det är en 420-boett vet jag dock inte).
Är sedan inte den som vanligtvis ändrar saker från original men denna gång bytte jag sekundvisare och vridring för att få klockan enfärgad samt bort med silikonbandet till förmån för rostfri länk. Det bara skriker hav om den och blir mycket passande till båtsäsongen som drar igång nu!
Av min samling på 20+ armbandsur är merparten ryska, verkar aldrig ta slut på kreativiteten där och mättnadskänslan infinner sig inte på samma sätt som med andra klockor…
Är det bara jag eller har man oftast en klocka i samlingen som har lite för mycket skavanker men den funkar. Här är min hur som^^ Borde byta glas men tycker det kostar lite för mycket för att vara värt det.
Är det svårt att byta glaset själv?Nej, har en hel del.
Jag kommer dock byta på vissa av dem själv (när tid, vilja o ork finns).
Är det svårt att byta glaset själv?
Kul! Verkar även som att det är den ryska posten som står för utkörningenVad i hela världen??? Dom verkar ha släppt igenom mitt paket med NVCh-30
Vad i hela världen??? Dom verkar ha släppt igenom mitt paket med NVCh-30
Ja nu blev det triss-läge!!Plötsligt händer det! Dags för en trisslott?
Ja då kommer det nog fram vart fall, bara inte Oleg är för full och kör postbilen i diket igen...Kul! Verkar även som att det är den ryska posten som står för utkörningen
Bytt boettlock för första gången, gick alldeles utmärkt! Tack @Johanaxe66
Dåliga bilder, tar nya i morgon (Då jag ska hämta mitt ljustält hos ombudet)
Nope, har inte ens fb Fick inspiration här, någon länkade en erbjudande från Digital Foto. 2 nummer och ett ljustält som premie. Kul att testa tänkte jagDet är inte så att du är medlem på en speciell fb-grupp o fått inspiration därifrån till o köpa ljustält?
Grymt kul att se bakstycket på plats på en klocka!Bytt boettlock för första gången, gick alldeles utmärkt! Tack @Johanaxe66
Den där behöver man inte skämmas över att ha till kostym! Mitt problem är att jag inte kan ryskaTänkte bara tipsa om en säljare på Instagram som lägger upp en del ryska klockor till salu om man vill ha ännu en köpkanal för äldre ryskt
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.instagram.com
Prisexempel ca 500:- för nedanstående som jag tyckte va läcker.
Hon kommer bli stormförtjust!
Jaha, då blev samlingen större
Jag klagar inte, men vi får se vad tjejen tycker när hon kommer hem
Snyggt. Vad har du för tavla?Bytt boettlock för första gången, gick alldeles utmärkt! Tack @Johanaxe66
Den fick godkänt betyg! Dock tyckte hon att den ser ut som alla andra VostoksHon kommer bli stormförtjust!
Ubåt och allt! Om hon inte blir jätte glad meddetsamma så visa henne. Ubåt! Kolla !
Kom ihåg det när hon visar väskor!Den fick godkänt betyg! Dock tyckte hon att den ser ut som alla andra Vostoks
Haha, jo själv har man ju gjort misstaget att fråga om sambon köpt ny tröja som hon tydligen haft i några år och själv undrar när hon ska kommentera att man bytt bezel eller band på en klockaKom ihåg det när hon visar väskor!
Snyggt. Vad har du för tavla?
Vi är flera här i gruppen som t.ex. surfar på, och handlar från, helryska Meshok.Den där behöver man inte skämmas över att ha till kostym! Mitt problem är att jag inte kan ryska
Åh, just det. Riktigt cool kombination ?