Model_Citizen
Silver
Ok, vad ska jag göra med dessa? De vill liksom aldrig sätta sig på handleden. Någon som har förslag på länk eller band som skulle funka? Annars får de gå till flipp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gummi? Något bonetto kanske? Kan tänka mig adoptera den vänstra!Ok, vad ska jag göra med dessa? De vill liksom aldrig sätta sig på handleden. Någon som har förslag på länk eller band som skulle funka? Annars får de gå till flipp.
Hmm, kanske ska prova tjockt gummi på den högra *klickar runt på ebay* Den vänstra kan helt klart vara förhandlingsbar. Det sitter en boris-bezel och seiko (tror jag) insert på den, men jag har kvar originalringen någonstans.Gummi? Något bonetto kanske? Kan tänka mig adoptera den vänstra!
Det var rätt nice. Visste inte att vostok gjorde isofranefan, hittade ett band med en liten scuba dude
http://www.ebay.com/itm/VOSTOK-AMPHIBIAN-DIVER-WATCH-STRAP-BAND-22MM-RUBBER-BLACK-USA-SELLER/272396275552?_trksid=p2045573.c100033.m2042&_trkparms=aid=111001&algo=REC.SEED&ao=1&asc=38530&meid=af2e2ff085d04b1ea101576c8ec7d43a&pid=100033&rk=4&rkt=8&sd=282009946245
Tror inte att de gör detDet var rätt nice. Visste inte att vostok gjorde isofrane
Haha, *doh*Det står iofs Swiss made på tavlan...
Ok, vad ska jag göra med dessa? De vill liksom aldrig sätta sig på handleden. Någon som har förslag på länk eller band som skulle funka? Annars får de gå till flipp.
Har en sån till höger med clean bezel. Tycker den funkar okej på vissa natoband, t ex detta. Har sett samma på ett brunt raf-läderband som såg bra ut! Vore kul med andra förslag på länk/band.
Riktigt fin samling. Om nr 3 från vänster, nedre raden måste bort nån gång tar jag gärna hand om den.Klocklådan är full! Nu är det en in - en ut som gäller. Dyker det upp en oemotståndlig klocka köper jag naturligtvis. Alla klockorna fungerar utmärkt. Så här ser samlingen ut idag. Ingenting är till salu. Alla är Vostok Amphibian. Alla - utom en - är märkta CCCP.
Jättefin! Jag är lite avis då det var slut när jag ville beställa en. Väntar på att det kanske kommer mer.t
Snabb uppackning i bilen efter lång väntan! Ny 24h Vostok Amphibia SE.
Blev ännu bättre utan jättelångt och tjockt gummiband. Aningens stor men...
Det brukar komma nya batchar på typ 50 st var fjärde, femte vecka. Lycka till! (Annars kanske du kan köpa min om jag inte kommer överens med storleken)Jättefin! Jag är lite avis då det var slut när jag ville beställa en. Väntar på att det kanske kommer mer.
Tack AndersM! Du har ett bra öga för intressanta klockor! De ryska klockorna är robusta, stabila och snygga. Funkar utmärkt på armen. Jag är svårt förtjust och mallig för samlingen. Det saknas någon klocka för att jag ska vara riktigt nöjd men så är det alltid med samlingar. Kanske dyker "dykaren" som jag saknar upp mitt framför mina ögon? Man kan ju alltid drömma. Samlingen ska jag hålla intakt länge. Du hittar säkert din egna tonneau 2209 30 ATM snart.Riktigt fin samling. Om nr 3 från vänster, nedre raden måste bort nån gång tar jag gärna hand om den.
Tack AndersM! Du har ett bra öga för intressanta klockor! De ryska klockorna är robusta, stabila och snygga. Funkar utmärkt på armen. Jag är svårt förtjust och mallig för samlingen. Det saknas någon klocka för att jag ska vara riktigt nöjd men så är det alltid med samlingar. Kanske dyker "dykaren" som jag saknar upp mitt framför mina ögon? Man kan ju alltid drömma. Samlingen ska jag hålla intakt länge. Du hittar säkert din egna tonneau 2209 30 ATM snart.
CoolÄr det denna du letar efter?
Oj! Den där klockan är fruktansvärt snygg och tyvärr väldigt sällsynt. Sannolikheten att jag skulle kunna komma över ett exemplar av den - till ett rimligt pris - är mikroskopiskt små. Drömma kan man ju.Är det denna du letar efter?
Nu till salu! Kolla in Säljes-avdelningent
Snabb uppackning i bilen efter lång väntan! Ny 24h Vostok Amphibia SE.
Blev ännu bättre utan jättelångt och tjockt gummiband. Aningens stor men...
Och du har ett nytt meddelandeNu till salu! Kolla in Säljes-avdelningen
Har postat den förut, men här är min russian beauty
Gångreserven är i praktiken obefintlig, men så länge man drar upp den varje dag så tappar den inte nämnvärt gentemot min Rolex.
Scuba dude har jag alltid gillat. En underskattad klocka. Jag gillar dem i den gamla (?) Neptuneboetten.Har postat den förut, men här är min russian beauty
Gångreserven är i praktiken obefintlig, men så länge man drar upp den varje dag så tappar den inte nämnvärt gentemot min Rolex.