Utvisaren
Diamant
Du det tangentbordet, vad är heter det model/tillverkare? Det bästa jag haft men minns inte vad det heter när jag skulle köpa nytt.Sälj den till mig?! Jo, Zvezdan ser lite klen ut...
Beror ju iofs på vem hen omgås med...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du det tangentbordet, vad är heter det model/tillverkare? Det bästa jag haft men minns inte vad det heter när jag skulle köpa nytt.Sälj den till mig?! Jo, Zvezdan ser lite klen ut...
Jag får ta en funderare. Jag betalde lite för mycket för den i förhållande till skicket. Glaset skall ju vara platt, typ som på Big Zero, men mitt har slipats ner så kraftigt att kanterna är tydligt och ojämnt avrundare. Sälja eller försöka hitta ett bytesglas, det är frågan...Sälj den till mig?! Jo, Zvezdan ser lite klen ut...
Du det tangentbordet, vad är heter det model/tillverkare? Det bästa jag haft men minns inte vad det heter när jag skulle köpa nytt.
Jag får ta en funderare. Jag betalde lite för mycket för den i förhållande till skicket. Glaset skall ju vara platt, typ som på Big Zero, men mitt har slipats ner så kraftigt att kanterna är tydligt och ojämnt avrundare. Sälja eller försöka hitta ett bytesglas, det är frågan...
Exakt så är det. Jag tror jag håller på min tills vidare eller tills de plötsligt en dag stiger orimligt mycket i värde.Det där är ju ett problem, man kan ju hitta liknande i bättre skick för samma eller mindre pengar gissar jag
..en riktig ko-miker...Japp, de är grymt! Kör på det när jag ko-dar! Är rätt så lågt (gillar det).
Vet inte om det finns o köpa längre (rätt gammalt), men ko-lla på nätet
Alltså varför kan man bara redigera och inte radera helt när det blir fel... r**h****r.
Har sett den tavlan med, cool!Den här såg ju nästan tillräckligt sjuk ut för att jag skulle köpa den!
WTF händer här liksom?
Klubbar säl gör vi ju sådär lite till mans här i norden.
Men den klockan, skall man ha den på när man klubbar pingvin eller?
Eller är det en militär klocka? Penguin nukes?
Raketa tillHandahåller big zeRo?Jo, det där e segt! Fattar inte (än) vilka bokstäver som skall ersättas ovan.
Na zdorovje, tavaritj!Glad ryssfredag kamrater
Riktigt snygg och rolig modd!Nu har frugans 420 kommit och hon har gjort en lätt modd. Den är ju riktigt mysig må jag säga. Vilken grymt härlig tavlapassade på att prova den första gången man haft en 420 på handleden, rejält mycket nättare upplevs den
Haha ja tack hon ligger just nu i sängen och letar efter nya armband, tror fasen hon trillat ner i kaninhålet nu ocksåRiktigt snygg och rolig modd!
Men se nu till att hon också får prova den lite åtminstone, så du inte tar den hela tiden.
Någon måste ju göra skitgörat
Ja de här luktar riktigt jävligt! Farsan var med han skippade handskarna i vanlig ordning, sen klagar han på att de luktar dyngpiss i några dar efteråtDoften sitter gött i kläderna efteråt? O jag som tycker det är lite jobbigt med att det luktar lite när jag rört om i ko-mposten...
Det är ju det jag säger. Brunt ÄR det nya bruna!Någon måste ju göra skitgörat
Men har den flyback eller?Klockbyte! Det är ju ändå fredag...
Nedrans skum klocka det här, trycker man in kronan rör den sig. Släpper man kronan stannar visaren...
Varför finns det inte kräks-emoji man kan välja som reaktion... osa dyngpiss i dagarna tre... sjukt festligt...Ja de här luktar riktigt jävligt! Farsan var med han skippade handskarna i vanlig ordning, sen klagar han på att de luktar dyngpiss i några dar efteråt