• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Sälj den till mig?! Jo, Zvezdan ser lite klen ut...

20210827_090511.jpg

Beror ju iofs på vem hen omgås med...

20210827_090551.jpg
Du det tangentbordet, vad är heter det model/tillverkare? Det bästa jag haft men minns inte vad det heter när jag skulle köpa nytt.

Sälj den till mig?! Jo, Zvezdan ser lite klen ut...

20210827_090511.jpg

Beror ju iofs på vem hen omgås med...

20210827_090551.jpg
Jag får ta en funderare. Jag betalde lite för mycket för den i förhållande till skicket. Glaset skall ju vara platt, typ som på Big Zero, men mitt har slipats ner så kraftigt att kanterna är tydligt och ojämnt avrundare. Sälja eller försöka hitta ett bytesglas, det är frågan... 🤔

Jag får ta en funderare. Jag betalde lite för mycket för den i förhållande till skicket. Glaset skall ju vara platt, typ som på Big Zero, men mitt har slipats ner så kraftigt att kanterna är tydligt och ojämnt avrundare. Sälja eller försöka hitta ett bytesglas, det är frågan... 🤔

Det där är ju ett problem, man kan ju hitta liknande i bättre skick för samma eller mindre pengar gissar jag 😅

Den här såg ju nästan tillräckligt sjuk ut för att jag skulle köpa den!

WTF händer här liksom?

Klubbar säl gör vi ju sådär lite till mans här i norden.

Men den klockan, skall man ha den på när man klubbar pingvin eller?

1630051614280.png

Funny story om den där klockan. Fick aldrig bezelringen att bli bra. Testade med flera stycken, så slutade med att jag limmade fast bezeln med superlim :D

Lite snett och jävligt men tror inte att prickarna är helt alignade heller. Den har sin charm ändå :)

Nu har frugans 420 kommit och hon har gjort en lätt modd. Den är ju riktigt mysig må jag säga. Vilken grymt härlig tavla
DSC_5545.JPG
DSC_5542.JPG
passade på att prova den första gången man haft en 420 på handleden, rejält mycket nättare upplevs den
DSC_5540.JPG
Riktigt snygg och rolig modd!
Men se nu till att hon också får prova den lite åtminstone, så du inte tar den hela tiden.

• Like
Reactions: Beo
Tillbaka
Topp