Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Godmorgon. Nu blir det gröt.
Kan du förklara på vilket sätt hammaren passar in i sammanhanget? Verktyg för att hantera en klocka som du har tröttnad på?Köksbordet får rycka in när lådorna är fulla och reparationsbordet likaså. Öireblandat ryskt och swiss.
Den är för att försvara sig mot folk som har dykklocka till kavaj.Kan du förklara på vilket sätt hammaren passar in i sammanhanget? Verktyg för att hantera en klocka som du har tröttnad på?
Han skrev ju till Swiss made!Kan du förklara på vilket sätt hammaren passar in i sammanhanget? Verktyg för att hantera en klocka som du har tröttnad på?
Hammaren används väl till ruckning eller har jag missuppfattat nåt?Han skrev ju till Swiss made!
Kan du förklara på vilket sätt hammaren passar in i sammanhanget? Verktyg för att hantera en klocka som du har tröttnad på?
Ahhh!Ratnik.Och där kom den, nu kanske man till och med blir godkänd av @Delgada
Riktigt nöjd och över förväntan!! Är den redo för hård jobb nu måntro?
Och där kom den, nu kanske man till och med blir godkänd av @Delgada
Oj, då ligger jag risigt till, har haft Vostok Amphibian till kavaj en hisklig massa gånger...Den är för att försvara sig mot folk som har dykklocka till kavaj.
Så, det vart inte Micke Kors, vilken jädra tur!Och där kom den, nu kanske man till och med blir godkänd av @Delgada
Hmm, igår kom ett paket jag kallade "Röd". Idag kom ett kallat "Blå". På gång är även ett paket jag har namngett "Grön". Undras vad det kan vara... Regnbågs-tema? Fortsättning följer...
Gul hör hemma i en helt annan trådImorgon kommer det ett paket gul?
I övermorgon ett paket svart?
Dagen efter det...
...
Haha då är vi två - man måste våga utmana normerna!Oj, då ligger jag risigt till, har haft Vostok Amphibian till kavaj en hisklig massa gånger...
Haha då är vi två - man måste våga utmana normerna!
(bildtolkning: vita tubsockor i loafers och dagens barnmatarklocka som bärs på armsnodd i fel storlek)
Väntar på att skiten ska ta slut nån gång
Skiten faller alltid nedåtVäntar på att skiten ska ta slut nån gång
Aha, en Ratnik! Klart bättre än Gant jag gissade på! Cool!
Hur är den? Hur uppleva den? Själv vart lite sugen på o prova en...