Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ot.
Operation Julegris avbryts för operation Röga o kröga. Det är ju torsdag trots allt.
En pointerdate, Oris 90-tal.
.
Big crown pointerdate är väl deras original. Denna är lite mindre och lite mer kostymvänlig. Vill minnas 90-tal. Men deras 43 mm de säljer nu känns inte stora. Riktigt fina ur. Stiligare datumindikationsvisare framför allt. Länge velat ha deras första Movember modell. Sedan vill jag verkligen inte gå högre i pris för ett Selitta 200 verk. Även om det yttre tilltalar.Är den där gammal?
Gillar skarpt pointet date, för jädra snyggt!
Snygg, trots att den inte är rysk. Även snygg manschettknapp!Ot.
Operation Julegris avbryts för operation Röga o kröga. Det är ju torsdag trots allt.
En pointerdate, Oris 90-tal.
Jo blått, guld och gråskala är aftonens klädsel. Har inget stiligt guldigt från Ryssland och de jag sett har inte tillfört samlingen något nytt. Möjligen ett sånt guldigt nästan 4 kantigt zakaz med röd tavla har jag sett.Snygg, trots att den inte är rysk. Även snygg manschettknapp!
Dessa gillar jag skarpt:Jo blått, guld och gråskala är aftonens klädsel. Har inget stiligt guldigt från Ryssland och de jag sett har inte tillfört samlingen något nytt. Möjligen ett sånt guldigt nästan 4 kantigt zakaz med röd tavla har jag sett.
Guldvimpeln hade ju varit trevlig men om man tänker end game och guldklocka, är det då den jag villha? Svårt.
Den Exactan ser man ju inte var dag! Lite intressant med larmfunktion i också.Dessa gillar jag skarpt:
Japp, kunde inte bestämma mig om jag ville ha Exactan eller Poljoten, så... ja du fattar Jag demade larmfunktionen för mina tonårsbarn för ett tag sedan och beskrev entusiastiskt det hela som en gammal smart-watch. Reaktionen blev väl lite blandat, typ OK, pappa, "jättefint" (han är nog lite knäpp)Den Exactan ser man ju inte var dag! Lite intressant med larmfunktion i också.
Vadå "käkar med en björn".Kikade in hans Instagram. Inte undra han är stor när man käkar med en björn varje dag
Wayne Howlett on Instagram: "Sharing when we’re hungry teaches us the importance of caring for others. #porridge"
2,171 likes, 36 comments - waynehowlettpl on August 16, 2021: "Sharing when we’re hungry teaches us the importance of caring for others. #porridge".www.instagram.com
Kanske en sån där näsring man brukade se förr på tjurar. Tror inte de är tillåtna längre, annat än på animerad film, så det ligger säkerligen någon och skräpar i en låda någonstans hemma hos @hepanterHar du inte nån gammal grimma till nån tjur du kan använda?
Finns alltid någon stump till översProblemet är ju att @hepanter har ju satt sina kedjor på traktorn nu, men till sommaren kan han ha dom runt halsen igen
Jag har en poljot alarm av nyare sort i lådan. Tyvärr med brusten balans så den går inte. Är det nån som har en i risigt skick som kan agera donator så köper jag gärna den. verket heter Poljot 2612.1Dessa gillar jag skarpt:
Den tål att upprepasOK, jag var 2:a på den
Mm mekaniska alarm är hög villhöver-faktor på i den här stugan just nuJag har en poljot alarm av nyare sort i lådan. Tyvärr med brusten balans så den går inte. Är det nån som har en i risigt skick som kan agera donator så köper jag gärna den. verket heter Poljot 2612.1
Mm mekaniska alarm är hög villhöver-faktor på i den här stugan just nu
Jag har sneglat lite på någon gammal poljot på tradera men inte riktigt känt att jag orkar gambla på att hitta en som fungerar någorlunda just nuDu är inte ensam. Har iofs en, en gammal Timex har jag för mig. Får ta o leta upp den..
Kommer sälja slut fort om den släpps. Oerhört vackert. Bonden som bara kör nästan nytt kan trilla ditKänns konstigt att den här projektklockan är på gång när Luna dude projektet inte gick att genomföra?
Tydligen är en prototyp snart klar..
Var kommer den att säljas?Känns konstigt att den här projektklockan är på gång när Luna dude projektet inte gick att genomföra?
Tydligen är en prototyp snart klar..
Den säljs inte i "affär" utan man får skriva upp sig på beställningslistan så får man det serienummer man skriver upp sig på, det tillverkas bara 250 stKommer sälja slut fort om den släpps. Oerhört vackert. Bonden som bara kör nästan nytt kan trilla dit
Den här dök upp på Instagram. Är de ett micromärke?
Är väl inte tillverkad i ryssland vad jag gissar...
Zlatoust är ju inspirationen på både klocka och ask
Russian Navy 24-hours watch Automatic 47 mm | Russian Watches
Russian NAVY 24-hours watch Automatic 47 mm Vostok 2431 automatic movement with 32 Ruby jewels. Power reserve 31 hours. Central second hand. Shock-proof balance. Mechanical self-winding watch. Black 24 hour dial with large green numbers and anchor emblem on the top. Inscription: Navy of the USSR...www.russian-watches.info
Jag skulle påstå att det framgår tydligt att Zlatoust var före sin tid med sin avskalade designGammal vs ny!
Inte har de blivit så mycket mindre inte!