Haha både jag och frugan ligger dubbelvikta av skratt, detta måste vara årets bild!!! Posta den i den där årets klockbild 2021tråden @Forsberg tipsa om
Done!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha både jag och frugan ligger dubbelvikta av skratt, detta måste vara årets bild!!! Posta den i den där årets klockbild 2021tråden @Forsberg tipsa om
God fortsättning på er!
Vostok i grönt/rött/vitt ger fortsatt jultema.
Bra! Om du inte kammar hem vinsten så går jag och kossorna i strejk
Ja jag gick då in och gillade den direkt!!
Tack, den har nog fått lite oförtjänt lite armtid. Ny bild i bättre ljus.Den där va tjusig!
Vostok "polstjärna", alltid gillat den där urtavlanTack, den har nog fått lite oförtjänt lite armtid. Ny bild i bättre ljus.
Det kommer gå så bra, så bra!Dags att klippa länk önska mig lycka till
Fasen där har du ju åretsklockbild 2021 igenPå promenad i solen!
Bra sambo! Och julklapp
Denna fick jag av sambon i julklapp
Helt klart rätt kvinna, och rätt klocka snyggt
Denna fick jag av sambon i julklapp
Står i en gödselkanal
Bra sambo! Och julklapp
Får jag en liknande present när jag fyller år så kanske hon får en ring på sitt fingerHelt klart rätt kvinna, och rätt klocka snyggt
Min har det och även en Luch på handledenFår jag en liknande present när jag fyller år så kanske hon får en ring på sitt finger
Hade tänkt att jag skulle bygga något fint till sambon till jul men jag lyckades inte få ihop någon bra idé - får klura lite till och hoppas att hon inte hinner tröttna och byta ut mig under tidenMin har det och även en Luch på handleden
Gödseln är djupfryst så mer vinterbadFrös du om fötterna o behövde lite värme?
Det va så lite! Kul att du gillade shark meshSitter faktiskt riktigt bekvämt, tack @Vostok för länken till Ebay försäljaren.frakten va rena snigelposten men de kom fram iaf tavlan lirar bra med armbandet
Funderar på att köpa en slät dykarring, likadan som sitter på pamfibian till tunnan. Jag gillar den looken. Skulle ju förstås varit snyggast kanske med en mattDet va så lite! Kul att du gillade shark mesh
Nu behöver du ju ett mesh till tunnan med så är du redo för alla utmaningar på gården