Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem väjer?På väg hem.
Jodå, jag stod still o väntade in bilden när jag tog bilden!
Hemma nu!
Det där är verkligen en snygg mod! I alla avseenden! Tavla, visare, borstad boett med blank bezel. Och det bandet till.På väg hem.
Jodå, jag stod still o väntade in bilden när jag tog bilden!
Hemma nu!
Ja och man lär ju inte väja med en sån cool klocka på sig bara hoppas inte den andra föraren har en Zlatoust eller nåt för då smäller detDet där är verkligen en snygg mod! I alla avseenden! Tavla, visare, borstad boett med blank bezel. Och det bandet till.
Ja, dom är ju tyskar, då gör man vad man är tillsagd och inte mycket merSkulle han bara byta visare så gjorde han nog just det och inget annat. Kollad nog bara så visarna inte gick emot varandra och ansåg sig klar sedan skulle jag gissa?
Funderade faktiskt precis att göra ett bordsur av den, jag menar allvar! Jag får ledvärkMin är större än din!!
Grymt skick på urtavlan!! Bra fångat!!Nytt fjäderhus med fjäder o ruckning så går den vintage ok!
Ny orginaladapter för armband.
Grymt skick på urtavlan!! Bra fångat!!
+1 på det!Grymt skick på urtavlan!! Bra fångat!!
Hvafals!besudlat en Vostoktur att du hade juverduken till hands!
+1 på denHvafals!besudlat en Vostoktur att du hade juverduken till hands!
Interiör på millennium falcon?Just startat upp och skrapat is
Fast om man byter sekundvisare på ett 2414 måste man hålla emot den lilla mässing plåten i mitten av urverket så inte hela sekundaxeln trillar ur och såg man ej det där då bör man nog uppsöka en optiker Men det kan ju ha hänt efteråt med såklart och då är väl urmakaren nästan förlåten
Ibland får man ju diverse fördomar bekräftade. Tyskarna med sin ABCD systematik som alltid är logisk men aldrig användarvänlig. Holländarna försöker köra ABCD systematik men är inte själva systematiska nog utan måste kunna gå runt systemet för att folk skall arbeta i det. Engelsmännen får saker att fungera mer av en slump och inget hänger ihop logiskt. Man får bara lära sig att göra på ett visst sätt, för då fungerar det. Varför vet ingen.Ja, dom är ju tyskar, då gör man vad man är tillsagd och inte mycket mer
Ah. Mitt liv som MÖP kan äntligen börja!Juldagsrea på Meshok!
Lite osäker på om detta är syretuber för land (rökdykare) eller att pimpa våra NVCh-klockor med vid riktig dykning.
Hursomhelst: en ynka tusenlapp.
Som hittat!
Unna dig …
När det gäller bordsur vet vi ju att det även finns andra alternativ.
När det gäller bordsur vet vi ju att det även finns andra alternativ.
Ja den där knytnäven klagar ju iaf inteMed den här hade det ju blivit en riktigt coolt bordsur!!!
The Watchwrist - Klockhållare. *Produktion nedlagd*
Coolt projekt, några sånna skulle man ha i hyllanklocksnack.se
Den perfekta sovrumsklockan, tickar den högt så du får sova ensam?När det gäller bordsur vet vi ju att det även finns andra alternativ.
Tickar den högt så är det klockan som sover på soffan.Den perfekta sovrumsklockan, tickar den högt så du får sova ensam?