Vostok
Guld
Det går fort när man kommer igångDå har jag kvar ett tag till tills jag kommer upp till den nivån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det går fort när man kommer igångDå har jag kvar ett tag till tills jag kommer upp till den nivån
Att köpa baklock i bulk är en annan indikator...Då har jag kvar ett tag till tills jag kommer upp till den nivån
Det är när man svara "jag vet inte" som det börjar bli en samling
Inga baklock??Var tvungen o räkna, 157st fungerande ryska klockor... Bra koll man har
Edit: Kanske 50 icke fungerande ryska också
Edit 2: 11 nya ryska på väg in samt lite boetter o tavlor också. Blir flera
Inga baklock??
Oh... kanske, kanske inte. Jag vet inte. Har en 420 som jag skkulle kunna strippa från urverk etc. Men jag är egentligen mest sugen på att byta till det caset som är matt. Hm är det 650? Måste kolla innan jag säger något mer... men kanske...
Jag tror att det kan vara 720 som är den borstade varianten av 420
Jo men jag tänker den borstade varianten av 710
En borstad 420 heter 720.
Den va grymt finStartar med big zero på armen idag, lite mindre än de vanligare större big zero.
Har bara denna är Frugans, ligger bara. Kanske inte de du söker med är 420. Bandet är till en av hennes andra så den kanske hon inte vill sälja, hon är inte hemma just nuÄr sugen på en till 420 och ett par bezels till. Tänkte se ifall någon säljer här innan jag ger mig ut på nätet.
Jo men jag tänker den borstade varianten av 710
Aha! Borstade 710 kände jag inte till att det fanns men det låter snyggt!En borstad 420 heter 720.
En borstad 150 heter 170.
En borstad 710 heter 710 (visste faktiskt inte att de fanns att köpa, men med tanke på att den är out of stock så gör den ju inte det)
Såväl en blästrad som blank 090 heter 090.
Det är ju uppenbart att den som ansvarade för logiken hade semester de veckorna man beslutade hur man skulle benämna de olika boetterna.
Att ge sig på att sälja frugan klocka när hon inte är hemma....Har bara denna är Frugans, ligger bara. Kanske inte de du söker med är 420. Bandet är till en av hennes andra så den kanske hon inte vill sälja, hon är inte hemma just nu
Hur var det nu... ingen minns en fegis?Att ge sig på att sälja frugan klocka när hon inte är hemma....
Oj! Gränsen mellan att vara initiativrik och dumdristig kan nog vara hårfin....
Icke att förväxla med pannkakor (innan).Pannkakor (efteråt)
Att ge sig på att sälja frugan klocka när hon inte är hemma....
Hmmm... Jag tror att det går under brottsrubriceringen "hyss", och enligt juridiskt praxis brukar det rendera varierande antal timmar i snickerboa.Hur var det nu... ingen minns en fegis?
Snickersboa hopp fallera, å snickersboa hopp fallerei !Hmmm... Jag tror att det går under brottsrubriceringen "hyss", och enligt juridiskt praxis brukar det rendera varierande antal timmar i snickerboa.
Tre dm!?! Det brukar jag sopa av bron på morgonenHårda bud för er nästan halvvägs upp i landet? Hoppas ni bunkrat bränne och kaffe. Utöver ringar och boetter då så klart.
Och borde det inte vara en brun varning på denna typ av väder på vårkanten?
Så mycket snö har jag inte sett i verkligheten sedan vinter 1986 eller så. Kom så mycket snö att folk blev förbannade och till slut sköt man han Palme. Han ansågs ha vilselett folket med ett så tropisk-klingande efternamn. Han lovade sol och pina coladas men vi fick bara snö och åkerbrasas.Tre dm!?! Det brukar jag sopa av bron på morgonen
Härligt. Jag har babblat rundor här idag så jag skall också ut och ta en lite vårig klockbild. Imorgon är jag på kontoret så då blir det väl ännu värre... förlåt i förskott?Här är det vårtecken.
Hänga tvätt ute.
När ska jag annars sälja denAtt ge sig på att sälja frugan klocka när hon inte är hemma....
Exakt all in bara va fan fikat står inte på bordet när jag kom hem...Hur var det nu... ingen minns en fegis?
Haha!jag har 4a Luch kvar!När ska jag annars sälja den
Har faktiskt fått tillåtelse, hon kör mest Luch o certina
Hårda bud för er nästan halvvägs upp i landet? Hoppas ni bunkrat bränne och kaffe. Utöver ringar och boetter då så klart.
@hepanter kan nog bli en fyra-fem klockor minst för din del av detta?
Då har du flerHaha!jag har 4a Luch kvar!
Veeeet!Då har du fler
Klart stilig. Jag har ju i princip avfärdat alla med den boetten. Blä. Hade han fler?Startar med big zero på armen idag, lite mindre än de vanligare större big zero.
Bara slå på ABBA money money i hytten och köra. När man som mest behöver pengarna kommer räddningen från ovanHårda bud för er nästan halvvägs upp i landet? Hoppas ni bunkrat bränne och kaffe. Utöver ringar och boetter då så klart.
@hepanter kan nog bli en fyra-fem klockor minst för din del av detta?
Klart stilig. Jag har ju i princip avfärdat alla med den boetten. Blä. Hade han fler?