Jag har missat att dessa finns i svart utförande. I övrigt ser den ut som den variant av Aviator som kom typ 2008.
Omg! Ett hel ny uppsjö av kronografer o köpa mao?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har missat att dessa finns i svart utförande. I övrigt ser den ut som den variant av Aviator som kom typ 2008.
Jäklar vad stilig den är!!!Minisemester nere i Malmö hos barnen.
Compressor-modden skiner ikapp med körsbärsblommorna!![]()
![]()
Men va fn det är ju Kröl i bakgrunden vid Möllan. Där drack jag pilsner senast i fredags.Minisemester nere i Malmö hos barnen.
Compressor-modden skiner ikapp med körsbärsblommorna!![]()
![]()
Japp, Aviatorn som kom typ 2000-2002 är den jag kikar lite granna på att införskaffa. Den har även ett annat bakstycke som gör den enkel att särskilja:Eller innan 2004 då Poljot gick i konkurs..
Funderar på att ta bort PVD och ge den en borstad yta istället.
Visst är det Möllan! Taget mot torget från Vermouth-baren ArtisAnal!Men va fn det är ju Kröl i bakgrunden vid Möllan. Där drack jag pilsner senast i fredags.![]()
Är det en T-34 76 eller 85?Denna gamla pärla fick känna sig lite hemma häromdagen!
![]()
Det är en 85a! Står på ArsenalenÄr det en T-34 76 eller 85?
Denna gamla pärla fick känna sig lite hemma häromdagen!
![]()
Grattis till en gral!!Sturmanskie "Black Raven".
Fick hem den här sköningen ikväll. Letat ganska passivt efter den här i flera år. Sällsynt. Jag får dona och fixa med den här vid ett senare tillfälle.
![]()
Black Raven! (Min hälsar)Sturmanskie "Black Raven".
Fick hem den här sköningen ikväll. Letat ganska passivt efter den här i flera år. Sällsynt. Jag får dona och fixa med den här vid ett senare tillfälle.
![]()
WOW!Sturmanskie "Black Raven".
![]()
Japp. Jag har inte öppnat den ännu men på bilderna jag såg - inför köpet - är den stämplad 1:a kvartalet 1987.Black Raven! (Min hälsar)
Har den någon stämpel på balansbryggan?
![]()
Finns mycket att läsa om Kråkan där ute.Japp. Jag har inte öppnat den ännu men på bilderna jag såg - inför köpet - är den stämplad 1:a kvartalet 1987.
Klockan ( "Kråkan" kallar jag den. ) har legat platt på bänken hemma över natten och den håller tiden fint. Den stannar hemma idag.
Egentligen samlar jag på marina klockor men den här "flygaren" kunde jag inte låta bli.
"Black Raven" är lite omtvistad. Det ska bli intressant att gräva lite runt klockans bakgrund.
Är det någon som vet något om "Black Raven" så är jag intresserad av att få veta mera. Ju mera info om klockorna, desto intressantare blir de, tycker jag.
Sturmanskie "Black Raven".
![]()
Ingen Black Raven på handleden, men i stället en grön skön UFO.
![]()