• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Godmorgon !

Säljaren av Cadetten (i Ukraina) med tank-tavlan bad utan omsvep om ursäkt och erbjuder sig att ersätta även min returfrakt om jag skickar tillbaka klockan. Jag noterar samtidigt att han säljer "min" Cadet igen...

Idag Sturmanskie på handleden.
20250916_073427.jpg

Senast ändrad:
Det går bra nu, tror somliga. Spana in priset på denna...

😆

Finn fem fel...

Det säljaren presenterade:
Screenshot_20250915_171603_eBay.jpg

Det som landade i brevlådan idag:
20250915_175735.jpg
Då ska detta vara utrett. Jag ska få returnera den felaktigt levererade Komandirskien och kompenseras även för min returfrakt och har i stället valt ut en helt annan klocka som jag får i stället. Vad det blir och om det som landar i brevlådan den gången motsvarar det som har utlovats kommer jag att återkomma om :)

Kikat lite på hans sida, de anger 85-185€ som servicekostnad så mellan 900 och 2000 plus frakt och ev annat. Bedömer du det/den värd det om jag får fråga vänligt?

Det tycker jag 👍🏻 Robust konstruktion så vill du ha kvar klockan ett tag så lämna in den. Jag har betalat ca 1.000 - 1.500 kr för helservice när jag lämnat in. Klockorna skickas av honom till hans urmakare i Polen och det hela brukar ta ca 3 veckor.

Tillbaka
Topp