marmot
Silver
Spana i mitt glada spöke, gjorde min dag!När man bökar till en espresso hemma och creman får ett kul mönster. Då ler jag för mig själv och allt e lite lättare dom små sakerna..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spana i mitt glada spöke, gjorde min dag!När man bökar till en espresso hemma och creman får ett kul mönster. Då ler jag för mig själv och allt e lite lättare dom små sakerna..
Eller så klickar man bara ur kräv uppmärksamhet för Face ID så fungerar det med alla solglasögonNär man skaffat sig ett par nya solglasögon, inser att det finns en liten ”gradient” i glaset (mörkare upptill och-element ljusare nertill) OCH HELT PLÖTSLIGT FUNKAR FACE ID MED SOLGLASÖGON
Få saker är så jävla härliga som att gasa sig ur en kurva på tvåans växel! Kanske även jag lite extra mycket så på småvägar i tassemarkerna mellan Småland och Östergötland.BMWs Sportväxellåda för mig glad i vardagen. Speciellt på östsmåländska anonyma 70/80 vägar. Det kan nog tom bota depressioner så jävla kul är den!
corninchongurka, oliver, alufolie, kanel och köttbuljong. Om det där är en veckohandling är du rena Kajsa Warg.
Grattis! Varit sugen på en sån själv ett tag...Efter många års sökande hittade jag en barglob.
Äntligen!
Gjorde en kolonoskopi i morse som var visade att allt stod rätt till med tarmarna. Lagom roliga förberedelser
Fick bekymmer med ont i magen i våras och gjorde då en röntgen som visade någon typ av åkomma. Troligtvis en lättare inflammation av tjocktarmen och då bokades det in en kolonoskopiundersökning. Jäkligt skönt att ha den överstökad. Jag äter ju väldigt mycket rött kött och då höjer man ju risken för att få problem av diverse slag.Over there rekommenderar man ju en sån när man är 45-50. Synd att man inte erbjuder screening här hemma.
Hade du bekymmer som föranledde denna påträngande undersökning?
Fy, så härligt! Själv har jag bara en blåsig (men solig) balkong. Blev några små San Marzano-tomater i år, iallafall!När man tack vare växthuset kan vara självförsörjande på tomat, gurka och sallad mm maj till oktober. Dagens skörd av tomater är nog tyvärr den sista, som dessutom behöver mogna lite till innanför ett soligt fönster.
Snyggt jobbat! Varit lite sugen på modellbygge ett tag. Kanske dags att ta tag i det...När det bara är två master, några kranar och lite smådetaljer på skrovet kvar på modellen.
Snyggt jobbat! Varit lite sugen på modellbygge ett tag. Kanske dags att ta tag i det...
Grymt, tack för tips! Ska börja spana runt!Det är bara att ta tag i det. Perfekt avkoppling från vardagsstressen. Om du är nybörjare skulle jag inte rekommendera något liknande den ovan då den innehåller hundratals smådelar och är extremt pillig att få till. Bättre att börja med flygplan som innehåller färre och större delar:
Se till att använda flytande lim, typ Tamiya Extra Thin Cement. Flyter ut fint och lämnar inga limmärken. Dra ett PM om vill ha mera råd.
Grymt, tack för tips! Ska börja spana runt!