• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Secret Santa 2023

@thewordfox fick inget kollinummer och efter ett svar om att saker var på gång så slutade han svara rävens meddelanden helt.
Så även om PostNord är bespottat så hade de inget med detta att göra.
Minns det där, jäkligt risigt beteende. Hoppas att det fördes in i vederbörandes GG tråd. Skulle du mot förmodan drabbas av dylikt beteende igen så är jag jäkligt bundis med Tomten och ska se till att det rättas till.

1701621696192.gif

Vill bara flika in att PM som skickas dagtid på veckodagar inte besvaras förrän jag kommer hem från jobbet. Tomten skiljer sitt offentliga jobb inom transport/logistik med sitt hemliga tomtejobb inom transport/logistik. Så för att inte tappa bort anmälningar sköts allt tomtejobb hemifrån. :)

Nu börjar det drrra ihop sig! I morgon kväll stänger vi anmälningarna och jag trollar lite tomte-style.

Passa på att haka på nu innan det är för sent!

shutterstock_1820896832.jpg

Det är precis så här jag ser ut så här års. Vita handskar och hela köret. Inga frågor på det tack.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp