• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Secret Santa 2023

Kom igen nu! Lys upp luciamorgonen! Är det någon mer som fått avisering? Får vi se paketöppningar med saffransbulle ikväll?

Nu har det käkats middag! Dags att öppna lite paket!
IMG_8279.jpeg

Tomten har verkligen gjort sin reserch! Spännande!
IMG_8280.jpeg

Många paket stora å små!
IMG_8282.jpeg

Alltså! Wow! Godis, Nyckelring, Denkes bok (som jag varit nyfiken på!). Men framför allt! En matchtröja med Ertz!
IMG_8283.jpeg

Otroligt nöjd! Tacka så jätte mycket till min tomte som verkligen pricka rätt! Och stort tack till @thewordfox som ordnat allt så fint!
IMG_8284.jpeg

IMG_8279.jpeg

Tomten har verkligen gjort sin reserch! Spännande!
IMG_8280.jpeg

Många paket stora å små!
IMG_8282.jpeg

Alltså! Wow! Godis, Nyckelring, Denkes bok (som jag varit nyfiken på!). Men framför allt! En matchtröja med Ertz!
IMG_8283.jpeg

Otroligt nöjd! Tacka så jätte mycket till min tomte som verkligen pricka rätt! Och stort tack till @thewordfox som ordnat allt så fint!
IMG_8284.jpeg
Stans gladaste gubbe! Underbart att se!

Med hot om våld från självaste tomtefar slet jag upp klappen, tack snälla tomten! 🎅
Spännande kaffe från ett rosteri som brukar göra bra grejer och en snygg kopp!
Bra för uppesittarkaffet 💪

IMG_8284.jpeg
Grymt bra och instämmer med förgående talare, lätt den gladaste gubben jag sett o Secret Santa, bra jobbat tomten!

Nu jävlar börjar det rassla till och man får hålla i tomteluvorna 💪🎅✨✨✨

Haha jag har varit snäll i år och tänkte därför dela med mig lite
Hämtade ut paketet idag och kunde inte vänta till dopparedagen
IMG_3172.jpeg

IMG_3174.jpeg
IMG_3175.jpeg
IMG_3176.jpeg
IMG_3177.jpeg
IMG_3178.jpeg
IMG_3179.jpeg

Kaffekoppen var pricken över i’t, tack snälla KS tomten, detta är årets höjdpunkt på KS förutom julkalendern som var förra året

Återigen tack 🖤💛

Bilagor

• IMG_3179.jpeg
    IMG_3179.jpeg
    332.7 KB · Visningar: 6
Haha jag har varit snäll i år och tänkte därför dela med mig lite
Hämtade ut paketet idag och kunde inte vänta till dopparedagen
IMG_3179.jpeg

Kaffekoppen var pricken över i’t, tack snälla KS tomten, detta är årets höjdpunkt på KS förutom julkalendern som var förra året

Återigen tack 🖤💛
Härliga och träffsäkra klappar 🎅🎅🎅 Julen är kommen 🙏💪✨✨✨

Paketöppning idag 😀 Måste varit extremt snäll i år. Stort tack min Tomte, för otroligt bra klapp, och stort tack @thewordfox för grymt roddat i år igen 👍🙏❤️

20231214_181330.jpg

Godis, Polywatch, diverse band och vintagelänkar och massor av ändlänkar. Kan inte bli mycket bättre 😀
Bra gäng med vintage länkar och smått och gott 😍

Måste bara fråga, är det en West End khanjar du har på armen? 😮

Tillbaka
Topp