Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan bli en från mig ikväll! Men man vet aldrig posten kan ju ta någon dag extra just nu.Kom igen nu! Lys upp luciamorgonen! Är det någon mer som fått avisering? Får vi se paketöppningar med saffransbulle ikväll?
De kommerInga tomtar än ? Kanske kommer under kvällen….
Det var roliga tider, speciellt med rim battle på slutetSer att jag har ett mystisk paket på ingång säkerligen en utmärkt julklapp men måste ändå passa på att posta lite GIFar från förra årets jullotteri då en orgie av roliga julgifar postades varje gång förlusten var ett faktum
Bilder ffs!Otroligt nöjd! Tacka så jätte mycket till min tomte som verkligen pricka rätt! Och stort tack till @thewordfox som ordnat allt så fint!
Verkar vara en tomte som gjort sin läxa (och en mottagare som ätit sin spenat var dag). Kul att se! God jul! Hoppas på fler o-boxningar imorgon!
Stans gladaste gubbe! Underbart att se!Nu har det käkats middag! Dags att öppna lite paket!
Tomten har verkligen gjort sin reserch! Spännande!
Många paket stora å små!
Alltså! Wow! Godis, Nyckelring, Denkes bok (som jag varit nyfiken på!). Men framför allt! En matchtröja med Ertz!
Otroligt nöjd! Tacka så jätte mycket till min tomte som verkligen pricka rätt! Och stort tack till @thewordfox som ordnat allt så fint!
Den som väntar på något……….Kul att det redan trillat in bra klappar! Har hört att min tomte har (som vanligt...) strul med UPS, så det börjar tyvärr bli mer och mer osäkert om klappen hinner komma fram till sin mottagare innan jul... men vi kämpar på.
Bra för uppesittarkaffetMed hot om våld från självaste tomtefar slet jag upp klappen, tack snälla tomten!
Spännande kaffe från ett rosteri som brukar göra bra grejer och en snygg kopp!
Grymt bra och instämmer med förgående talare, lätt den gladaste gubben jag sett o Secret Santa, bra jobbat tomten!Nu har det käkats middag! Dags att öppna lite paket!
Otroligt nöjd! Tacka så jätte mycket till min tomte som verkligen pricka rätt! Och stort tack till @thewordfox som ordnat allt så fint!
Härliga och träffsäkra klappar Julen är kommenHaha jag har varit snäll i år och tänkte därför dela med mig lite
Hämtade ut paketet idag och kunde inte vänta till dopparedagen
Kaffekoppen var pricken över i’t, tack snälla KS tomten, detta är årets höjdpunkt på KS förutom julkalendern som var förra året
Återigen tack
Inte jag iaf. Tycker alldeles för mycket om att öppna klappar, trots att jag pushar på 37.Bra klass på klapparna hitintills, kul att se Ingen som kommer hålla ut till julafton?
Bra gäng med vintage länkar och smått och gottPaketöppning idag Måste varit extremt snäll i år. Stort tack min Tomte, för otroligt bra klapp, och stort tack @thewordfox för grymt roddat i år igen
Godis, Polywatch, diverse band och vintagelänkar och massor av ändlänkar. Kan inte bli mycket bättre
Ja, riktigt generös TomteBra gäng med vintage länkar och smått och gott
Måste bara fråga, är det en West End khanjar du har på armen?
Undra vem som ska hämta paket snart?