Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur många ish uppe i nu ?Om 2 timmar och 55 minuter stänger vi anmälningarna! Sedan blir det trolleri och därtill hörande aktiviteter!
29 hemliga tomtar blev det i år!Hur många ish uppe i nu ?
Ska börja tokposta i Patek tråden nu, så min hemliga tomte vet vad som gäller29 hemliga tomtar blev det i år!
Måste vara århundradets snabbaste SSAnalys gjord, internet köp gjort, funtar på ngt corny rim och kanske ngt annat roligt
Men min var enkel, såg genast vad hen tyckte om, googla lite o tycker jag hitta ngt lämpligt direktMåste vara århundradets snabbaste SS
Nu fick jag ångest, har inte ens börjat undersöka min mottagares historik
Som alltid! För i helve** varför har du inte öppnat det!!!!Tomten är snabb! Har paket att hämta redan
Något om jobb och grejer Får man ens öppna paket innan granen kommit in?Som alltid! För i helve** varför har du inte öppnat det!!!!
Under Secret Santa e det självklart att man får! Men det e helt upp till digNågot om jobb och grejer Får man ens öppna paket innan granen kommit in?
Åh! Tänk att vi kan få se paketöppning redan ikväll!!!Under Secret Santa e det självklart att man får
Jodå, så har vi ”liv” i tråden fram till Jul, annars blir det trist o för låååång väntanNågot om jobb och grejer Får man ens öppna paket innan granen kommit in?
Jobb?! De kan väl vänta till i morgon? Eller till nästa år?Något om jobb och grejer Får man ens öppna paket innan granen kommit in?
...och hur länge jobbar karln!?Jobb?! De kan väl vänta till i morgon? Eller till nästa år?
Orimligt länge och förmodligen alldeles för hårt?...och hur länge jobbar karln!?
Du har väl helt enkelt varit väldigt snäll!Plinga till och har tydligen ett paket på G som kanske kommer fram imorgon! Tomten va snabb i år! Jäklar va spännande