Jag är gärna med @thewordfox
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu har alla hemliga tomtar fått en mottagare! Nu startar forskningen, sökandet, letandet och jakten!
Tack till alla som anmält sig. Nu ser vi fram mot paketöppningarna!
Haha! Fick inte folk veta sent fredag kväll? Inte ens turbotomten är så snabbSnart måste det väl börja trilla in lite paket eller?
Stämmer! Fick upp ett mystiskt paket i appen! SpännandeSista dag att skicka sitt paket är nu på måndag va? Jag väntar med spänning att det ska dyka upp en avi![]()
Bra input, tur att du skrev och bidrog till tråden.Om jag hade varit med hade någon fått helt fantastiska och väldigt dyrbara julgåvor.
Tyvärr vill jag inte riskera att någon fattig och/eller snål människa skickar billiga, dåliga eller fula saker till mig. Därför väljer jag att avstå från medverkan.
Hoppas alla får en riktigt god jul![]()
Du och margarinkungen är som gjorda för varandraOm jag hade varit med hade någon fått helt fantastiska och väldigt dyrbara julgåvor.
Tyvärr vill jag inte riskera att någon fattig och/eller snål människa skickar billiga, dåliga eller fula saker till mig. Därför väljer jag att avstå från medverkan.
Hoppas alla får en riktigt god jul![]()
Tack! Han är en sann förebild när det kommer till att skapa julstämning. Få inlägg har ju glatt så många under så lång tid som när hans topplock rök i det årets julklappstråd.Du och margarinkungen är som gjorda för varandra![]()
Är fortfarande traumatiserad.Tack! Han är en sann förebild när det kommer till att skapa julstämning. Få inlägg har ju glatt så många under så lång tid som när hans topplock rök i det årets julklappstråd.
Tack! Han är en sann förebild när det kommer till att skapa julstämning. Få inlägg har ju glatt så många under så lång tid som när hans topplock rök i det årets julklappstråd.
Var det han som fick porträttet på pappa kungen?Är fortfarande traumatiserad.
Nej. Han fick en billig, trasig, klocka. Han gjorde då en snabbservice med en hammare och visade upp det i trådenVar det han som fick porträttet på pappa kungen?
Samma här!Då har man fått ett ping i PostNord appen, mycket spännande väntan inleds![]()
Samma även härDå har man fått ett ping i PostNord appen, mycket spännande väntan inleds![]()