Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Damn, nu är det kvalletriss på klappsen!
Skickade idag men skäms över att jag "glömde" packa in julklappstyle...![]()
Tur man redan har skickat så man inte kan påverkas av de stigande förväntningarna![]()
Ser dessutom ut som den är i orört välanvänt skickFlexlänk![]()
Ser dessutom ut som den är i orört välanvänt skick![]()
En anledning att köpa ultraljudstvätt?
Vänta tills du vet vad secret Santa har till dig![]()
Ja, jag ska ta en odling på den och hoppas finna ngt som kan ge Nobelpriset.Ser dessutom ut som den är i orört välanvänt skick![]()
Haha faktum är att jag skulle köra den i min pappas ultraljudstvätt innan jag skickade, men lyckades på något sätt (efter mååånga tidigare användningar) pajja tvätten, så jag fick nöja mig med att diska den!En anledning att köpa ultraljudstvätt?
Vilket program körde du på diskmaskinenHaha faktum är att jag skulle köra den i min pappas ultraljudstvätt innan jag skickade, men lyckades på något sätt (efter mååånga tidigare användningar) pajja tvätten, så jag fick nöja mig med att diska den!![]()
Spännande! Vilket fantastiskt band du slagit in med! Hoppas det inte lossnar på vägen.Köar på ICA
![]()
Spännande! Vilket fantastiskt band du slagit in med! Hoppas det inte lossnar på vägen.