Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men va fan! Det där är ju mitt gamla strap som jag skänkt bort. Egentligen jag som givit dig din julklapp!Igår fick jag också paket! Riktigt härligt. Tack till tomten från nordpolen vem du än är
![]()
Härligt att se min gamla DJ julmysa med digGamla DJ'n fick vara med. Den kanske behöver en omgång oxå
/Ron
Vad av allt detta var själva julklappen?.Kom hem från lite sista minuten handlande, såg ett paket på skrivbordet! Jag är otålig som få, att hålla sig skulle aldrig gå.
5 sekunder senare såg det ut såhär
![]()
Tack tomten, vem du nu är! Jag måste varit jävligt snäll i år![]()
Klocka, 2 tior, lillwirren och whiskeyglaset/kannan, bråkar fortfarande med mig själv över vad det är.. Någon som har någon bestämd åsikt?Vad av allt detta var själva julklappen?.
Klocka, 2 tior, lillwirren och whiskeyglaset/kannan, bråkar fortfarande med mig själv över vad det är.. Någon som har någon bestämd åsikt?
Jo, det är en Orient Ray Raven!! En modell jag länge velat ha!!!
Jag är helt överlycklig!! [/B]
Kannan är för vatten som man enligt mig i 9 fall av 10 bör spä ut sin single malt med.Klocka, 2 tior, lillwirren och whiskeyglaset/kannan, bråkar fortfarande med mig själv över vad det är.. Någon som har någon bestämd åsikt?
Tack själv, hoppas du tycker om den! Blev lite besviken att 2014 inte var ute än, men tyckte det kunde vara värt med 2013 ändå. Hojta gärna till om det är bra saker, så får jag ta och beställa en till mig med!
En liten fråga, hade glaset spruckit?Trodde det var kört...
Men strax efter 17 slamrade det till i lådan. Secret Santa!
Min välgörare kör med minsta möjliga marginal det är tydligt.
![]()
Tjuvkika går bra tydligen...
![]()
Godis & något dykaraktigt. Ser bra ut! Tack S Santa!
![]()
EDIT: tror att den 10-årige sonen iom detta faktiskt får en klapp i år också...
Icke, synvilla! Sonen är fett nöjdEn liten fråga, hade glaset spruckit?
Fy fn vad skönt!!!Icke, synvilla! Sonen är fett nöjd![]()