• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SEIKO-2020 tråden

Kneg-ånesten är tydlig. Försöker allt jag kan att njuta lite, bara lite till..
5EB84B6E-DE4C-479A-8624-91086A1D24D6.jpeg

Spännet inkl. dykarförlängning håller enligt mig inte kvalitet och finish som resten av klockan.
dessutom är det väldigt långt vilket inte är så estetiskt tilltalande.

Så jag kommer byta ut det vid tillfälle mot ett bättre, tydligen ska spännena till MM300 vara betydligt bättre och passa rakt av.

Spännet inkl. dykarförlängning håller enligt mig inte kvalitet och finish som resten av klockan.
dessutom är det väldigt långt vilket inte är så estetiskt tilltalande.

Så jag kommer byta ut det vid tillfälle mot ett bättre, tydligen ska spännena till MM300 vara betydligt bättre och passa rakt av.
Då kan jag säga direkt att dom inte är bättre.. Ägt mm300.. Hela länken är mkt rassligare med...

Kort fråga: Hur upplever ni med 143, 147, 149 referenserna orginallänken? Något att ha? Har sett några som har satt på typ MM300 länkar och AM-länkar så blir lite fundersam...
//Olle

Kort fråga: Hur upplever ni med 143, 147, 149 referenserna orginallänken? Något att ha? Har sett några som har satt på typ MM300 länkar och AM-länkar så blir lite fundersam...
//Olle
Jag tycker den är bättre än mm300 länken. Haft mm300 också.. Tycker mm300 är mer rasslig. Enda som dom kunde gjort bättre enligt mig är dykarförlängningen på Spb modellerna..

Tillbaka
Topp