Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bättre spänne? Den är rågrym ju... Personligen tycker jag dom borde ha förbättrat dykarförlängningen..SPB143J1
![]()
hade varit fulländad med ett bättre spännet och utan prospex x:et på urtavlan.
Ja spänne. Hela alltet med dykarförlängning och spänne m lås är ju ett låååångt misslyckande. Ska byta när jag får chansen.Bättre spänne? Den är rågrym ju... Personligen tycker jag dom borde ha förbättrat dykarförlängningen..![]()
Hmm okey..??Ja spänne. Hela alltet med dykarförlängning och spänne m lås är ju ett låååångt misslyckande. Ska byta när jag får chansen.
Spännet inkl. dykarförlängning håller enligt mig inte kvalitet och finish som resten av klockan.Hmm okey..??
Då kan jag säga direkt att dom inte är bättre.. Ägt mm300.. Hela länken är mkt rassligare med...Spännet inkl. dykarförlängning håller enligt mig inte kvalitet och finish som resten av klockan.
dessutom är det väldigt långt vilket inte är så estetiskt tilltalande.
Så jag kommer byta ut det vid tillfälle mot ett bättre, tydligen ska spännena till MM300 vara betydligt bättre och passa rakt av.
Har skaffat samma klockkombo som du! Varifrån kommer det snygga enrandiga blåa natobandet? Är det bara i ett stycke?Eviga band testet fortsätter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice rem på Kingen! Får man fråga vartifrån?Eviga band testet fortsätter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denna?Har skaffat samma klockkombo som du! Varifrån kommer det snygga enrandiga blåa natobandet? Är det bara i ett stycke?
Cheapestnatostraps, "Elastic single natostrap". Riktigt bra kvalite faktiskt..Nice rem på Kingen! Får man fråga vartifrån?![]()
Precis! Mycket snyggt
Tack, det är en "Elastic single natostrap" fr cheapestnatostraps. Riktigt bra kvalite...Precis! Mycket snyggt
Fantastisk! Fråga, är urtavlan ”matt”? Dvs är det samma struktur som på exempelvis en SRP777?Riktigt bra!
![]()
Hmm, kan man säga matt med sunburst? Eller är det en motsägelse? Inte ägt SRP777 så kan inte jämföra där tyvärr. Oavsett vad så är den otroligt bra.Fantastisk! Fråga, är urtavlan ”matt”? Dvs är det samma struktur som på exempelvis en SRP777?
Jag tycker den är bättre än mm300 länken. Haft mm300 också.. Tycker mm300 är mer rasslig. Enda som dom kunde gjort bättre enligt mig är dykarförlängningen på Spb modellerna..Kort fråga: Hur upplever ni med 143, 147, 149 referenserna orginallänken? Något att ha? Har sett några som har satt på typ MM300 länkar och AM-länkar så blir lite fundersam...
//Olle
Hmm, kan man säga matt med sunburst? Eller är det en motsägelse? Inte ägt SRP777 så kan inte jämföra där tyvärr. Oavsett vad så är den otroligt bra.