Fallsternacka
Basic
Vänster snfz55 och höger snkl23. Den högra har jag tänkt att sälja sedan jag köpte en sarb033 men inte fått tummen ur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det ett svenskt daghjul? Antar att det är aftermarket del?Gammelfemma. Ska ge den till mamma i julklapp. Hon gillar blått. Nog ok att outa det, hon brukar inte hänga här på KS :-D
Första men inte sista? Eller vad tycker du om den?Min första och hittills enda femma.
Hittat jag ett fint ex så kan det nog bli en till.Första men inte sista? Eller vad tycker du om den?
Jag gillar verkligen tolvans index på den där!
Ingen aningÄr det ett svenskt daghjul? Antar att det är aftermarket del?
Klocksnacks första budord: en post blir alltid bättre med bilder!Har en seiko sport 5 som jag fick i födelsedagspresent av min fina flickvän. Det är min favoritklocka och beater. Mina andra klockor får vänta tålamodigt i byrålådan. Jag diggar storleken och designen. Problemet för mig är att alla klockor jag tittar på nu ser typ exakt likadana ut som seikon.
Vänster snfz55 och höger snkl23. Den högra har jag tänkt att sälja sedan jag köpte en sarb033 men inte fått tummen ur.
Ja, 23an är riktigt stilig, har dock lite svårt för bandhornen, tycker att de är lite väl långa. SNZH55an gillar jag dock skarpt.SNKL23:an är trevlig! Har också SARB033:an så slängde på ett RIOS aligatorband på 23:an och tyckte det blev så jävla bra så behåller min Antagligen den bästa Seiko 5:an som finns enligt min mening.
Ja, 23an är riktigt stilig, har dock lite svårt för bandhornen, tycker att de är lite väl långa. SNZH55an gillar jag dock skarpt.
ZzzzzSNKL23:an är trevlig! Har också SARB033:an så slängde på ett RIOS aligatorband på 23:an och tyckte det blev så jävla bra så behåller min Antagligen den bästa Seiko 5:an som finns enligt min mening.
Ja den är onekligen riktigt speciell. Har en viss förkärlek till den typen galet extravaganta klockor, man får inte vara blyg om man skall bära en sådan.Vågar nog påstå att jag har en av dom ovanligaste, om inte den absolut ovanligaste, Seiko 5:an på forumet!
38mm har jag för migStörre än vad jag trodde. Vet visserligen inte ens vad den mäter.