Den var fortfarande plastad så jag kan inte säga helt säkert, men det var klart att den var lite rasslig och inte i nivå med länkarna i de billigare Presage urenHur var kvaliten på länken på den där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var fortfarande plastad så jag kan inte säga helt säkert, men det var klart att den var lite rasslig och inte i nivå med länkarna i de billigare Presage urenHur var kvaliten på länken på den där?
Tycker den är riktigt snygg, plus i kanten för kanji ocksåTänkte sälja den här, fast nääää… den får nog stanna! Jäkla trevlig ändå
Ja men eller hur! Tycker det gör en del, och är löjligt nog ändå värt de där extra hundralapparna tycker jagTycker den är riktigt snygg, plus i kanten för kanji också
Den där var riktigt cool! Berätta mer, vad är det för modell?Dagens 5a
Den heter Bruce Lee limited edition ref nr srpk39k1Den där var riktigt cool! Berätta mer, vad är det för modell?
Ja nu känner man igen färgkombinationenDen heter Bruce Lee limited edition ref nr srpk39k1
Länken är från Tidochting.se, 20mm jubilee och ändlänkarna kommer från deras Skx-jubilee 20mm. Den förstnämnda är mer avsmalnande 20 - 16mm, vilket jag gillar medan skx-varianten bara avsmalnar till 18mm, den är väl tänkt att användas till skx013 antar jag Men ändlänkarna passar bra på 38mm Seiko 5 sporterna.Vad är det där för länk? Jag har funderat på en från Uncle Straps (ex Uncle Seiko). Men har inte riktigt kommit till skott än.
Annars är det där en riktig favorit, och en av de klockor jag har haft mest sedan jag köpte den i våras!