Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas den där kommer i 38mm snart! Då ska jag nog ha enHan förtjänar och postast i Seiko 5 tråden, så mycket klocka för pengarna!!
Classic! Bra val med oyster.Kul att seiko 5 får lite välförtjänt kärlek, min är en snxs79 på en oysterlänk.
Ja, det håller jag med om. Jag hade också min på läder ett tag, de är så mångsidiga och gör sig bra på de flesta armbandSynd på 19mm bara. Jag kör min (med blå tavla) på brunt läder oftast.
Råkade snubbla över en liten Seiko 5-utställning i Bangkok.
Härliga bilder! Tack för att du delar med dig.
Jag har bytt ut bakboetten med glas till en äldre i stål, nu är klockan en millimeter tunnare.
Tjusigt. Ska göra samma sak, har klickat hem ett baklock som ska passa. Var bara att skruva av och på antar jag?Jag har bytt ut bakboetten med glas till en äldre i stål, nu är klockan en millimeter tunnare.
Jajamen det var inga konstigheter.Tjusigt. Ska göra samma sak, har klickat hem ett baklock som ska passa. Var bara att skruva av och på antar jag?
Ja alltså, den är helmysig.Jag är lite off wis these days men snubblade över denna pjäs… wow vilken läcker toolig tavla!
Får de här speedy / 356 vibbarna, någon som klämt irl?
Ja alltså, den är helmysig.
Beställde hos lokala Smyckabutiken förra måndagen, det pep till i tfn på torsdagen att den kommit, hämtade ut den i fredags.
Det enda negativa än så länge är att det är lite för lite lume.ursäkta fel datum, var visst lite förvirrad imorse
Snyggt och bra fotat! "För lite lume" säger du. Menar du att det är för lite tryck i den eller att den skulle varit lumead på fler ställen? När jag har kollat på pressfoton har jag tyckt att tavlan ligger väldigt djup i boetten. När jag ser dina foton känns det inte alls så. Hur känns den? Den verkar ha lite höjd på handleden (vilket jag gillar). GG hursomhelst. Modigt att du körde på den svarta! (Nu måste jag bara internalisera ett behov av gmt)Ja alltså, den är helmysig.
Beställde hos lokala Smyckabutiken förra måndagen, det pep till i tfn på torsdagen att den kommit, hämtade ut den i fredags.
Det enda negativa än så länge är att det är lite för lite lume.ursäkta fel datum, var visst lite förvirrad imorse
Tror inte att du blir besviken. Kronan är rätt placerad, och proportionerna är riktigt bra.Känns som att det där kommer bli nästa Seiko. Ser jäkligt läcker ut. Dessutom sitter kronan på ”rätt” ställe
Tackar.Snyggt och bra fotat! "För lite lume" säger du. Menar du att det är för lite tryck i den eller att den skulle varit lumead på fler ställen? När jag har kollat på pressfoton har jag tyckt att tavlan ligger väldigt djup i boetten. När jag ser dina foton känns det inte alls så. Hur känns den? Den verkar ha lite höjd på handleden (vilket jag gillar). GG hursomhelst. Modigt att du körde på den svarta! (Nu måste jag bara internalisera ett behov av gmt)
Sjukt bra! Snacka om att den som gav dig den har koll. GG! Jag fick ett starkt ha-begär men jag har så väldigt svårt att föreställa mig i guld... Får gå i terapi eller ngt.Fick denna i morse på 30årsdagen. Denna är en NOS från 99. Helnöjd med en ”guldare” i samlingen
Kan säga att jag hintade en hel del om vad jag önskade mig men extremt nöjd. Har aldrig haft något i guld tidigare så tänkte att det var dags. kul att dessa inte är överdrivet dyra hellerSjukt bra! Snacka om att den som gav dig den har koll. GG! Jag fick ett starkt ha-begär men jag har så väldigt svårt att föreställa mig i guld... Får gå i terapi eller ngt.
Sjukt bra! Snacka om att den som gav dig den har koll. GG! Jag fick ett starkt ha-begär men jag har så väldigt svårt att föreställa mig i guld... Får gå i terapi eller ngt.
Då har jag missat guldrushen med 7 år.För mig är det en ålderfråga, ju närmare 40 jag kommer desto trevligare blir guldare
Då har jag missat guldrushen med 7 år.
Jag kan bekräfta att så är falletHar hört att runt 50 så blir fler intresserade av guld. Kanske är lite före bara
Jag har ju uppmanat ungarna att förse mig med klocka med inskription på min 50-årsdag. Får kanske uppdatera specifikationen.Jag kan bekräfta att så är fallet