• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Seiko 6139 6002 Pogue passaround

Lämnat på förskolan, en fröjd med denna i solljuset ☀️
IMG_4144.jpeg

Haha slog mig nu det är ju lite gulligt det vi håller på med. Skickar runt en klocka i landet och fotar oss tillsammans med den. Likt barn gör med gosedjurs nallar. 😂
Men det är härligt att entusiasmen finns där och att det är för en god sak dessutom att BCF får lite pengar. Fint initiativ @Viskan .
Här kommer en kvällsbild i min urmakarhörna! Imorgon får den vara med på jobbet när jag ska arrangera månadsmöte för enheten för 150pers 😄
IMG_4153.jpeg

Passade på att sätta den på timegraphern. Går lite långsamt. Det är en kaliber som ligger lågt på amplitud så inte helt off. Men kunde mått bra av en ruckning. Säg till om du vill att jag gör det @Viskan .
IMG_4154.jpeg
❤️Den är servad hos thewatchbloke i England för tre år sedan så den bör vara fräsch i grunden. De kan behöva ganska mycket uppdrag. Om den inte går bättre än så efter några minuters ”skakning” så gör gärna en ruckning på den.

Då va klockan uthämtad och monterad på armen! Den är ju grymt bra alltså! Tyvärr är länken lite trång så jag hoppas det är ok att montera den på nåt läder eller nåt istället? Annars får jag skicka vidare till nästa i kön. Eller vad säger du @Viskan ?
Jäkla ball alltså
IMG_7012.jpeg
IMG_7011.jpeg

riktigt kul att få möjlighet att prova!

Då va klockan uthämtad och monterad på armen! Den är ju grymt bra alltså! Tyvärr är länken lite trång så jag hoppas det är ok att montera den på nåt läder eller nåt istället? Annars får jag skicka vidare till nästa i kön. Eller vad säger du @Viskan ?
Jäkla ball alltså
IMG_7012.jpeg
IMG_7011.jpeg

riktigt kul att få möjlighet att prova!
Ja montera ett band så att du kan ha den. Jag tror att du är sist i kön för tillfället.

Hitta denna tråd nu när jag kollat runt lite och måsta bara säga att man blir glad av läsa detta. Roligt initiativ!

Tillbaka
Topp