Om något är den otroligt cool!Det är verkligen en egen design men tycker den är så jäkla bra!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om något är den otroligt cool!Det är verkligen en egen design men tycker den är så jäkla bra!!
Nej bara snygg.Så otroligt ful-snygg!
Vem har klockan?Lite dött här nu.
@Clark WayneVem har klockan?
@joos2Hallå gänget!
Nu börjar det bli dags att Poguen går vidare till nästa entusiast. Hade vi någon som var sugen på att testa?
Bjuder på en liten bildbomb!
@Curler2 🥌Jag hoppar, så nästa får köra. Grymt fin klocka!
Bring it on...
PM mottaget och svarat på! Kul att du vill testa.Bring it on...
PM kommer
Då kommer @Curler2 🥌 att skicka vidare klockan till dig efter sin session. Tusen tack för de fina orden!Jag är gärna med efter @Curler2 🥌 om inte någon mer var på kö innan dvs snygga bilder @Clark Wayne!
Ja, bilderna var grymt bra. Jag kommer nog inte i närheten, men några mobilbilder blir det iaf.PM mottaget och svarat på! Kul att du vill testa.
Då kommer @Curler2 🥌 att skicka vidare klockan till dig efter sin session. Tusen tack för de fina orden!
Jag tar på mig skämshatten här. Har haft en brutal vecka jobb och privat så kom inte iväg förrän nu. Men nu är Poguen inlämnad och redo att ge @Curler2 🥌 mycket glädje.Efter en liten donation till BCF, så inväntar jag Poguen. Det kommer nog bilder i slutet av veckan
Gick den fortfarande?Då var den på plats på handleden! Tack @Curler2 🥌 , räckte med justering i spännet till yttersta hålet för att den skulle sitta bra.
Japp! Men hade tappat 4-5 minuter om jag minns rätt så fick ställa den. Kanske var på gränsen.Gick den fortfarande?
Ca 4 minuter, hos mig också. ...Då när den legat still lite drygt ett dygn.Japp! Men hade tappat 4-5 minuter om jag minns rätt så fick ställa den. Kanske var på gränsen.
@Viskan är det okej att öppna den och inspektera verket? Låter som rotorn rasslar en hel del så vill bara kolla status lite.
Jag tror att den är ok. De flesta Vintage Seiko är lite rassliga i rotorn.Japp! Men hade tappat 4-5 minuter om jag minns rätt så fick ställa den. Kanske var på gränsen.
@Viskan är det okej att öppna den och inspektera verket? Låter som rotorn rasslar en hel del så vill bara kolla status lite.
Jag upplevde det som normalt Seikorassel.Jag tror att den är ok. De flesta Vintage Seiko är lite rassliga i rotorn.