• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko Black series

Nicke75

Patek
2-Faktor
16622EE4-38F8-4D04-A185-247ED4D4CD69.jpeg
Då blev även jag med en!!
Hmm vet dock ej om jag gillar eller ej,eller vafan gör sig nog fint ihop med ett par camobrallor:cool:
 

Tampa_blord

Panerai

Tampa_blord

Panerai
Ångrade mig. Tiden för mig att modda Seiko hör till det förgångna. När man väl börjat är det svårt att sluta och jag har redan lyckats sluta en gång :)
Men snyggt blev det, riktigt snyggt!


Tack!

Fattar precis vad du menar... Jag har dock ett sjukligt behov att få skruva med saker sen jag slutade med det på jobbet och vart kontorsråtta :) Så jag lär nog hålla på ett tag till :)
 

Tampa_blord

Panerai
Tycker dem ser bra ut, men personligen lite trist att inte hela visaren är Röd. Det tycker jag faktiskt dem gjort snyggare med den från black series.
Sen tycker jag den allmänna murrigt mysiga bruna tonerna om den högra är trevligare än den strikta och stela vänstra. ingen är dock direkt dålig =P

Instämmer till viss del, tycker dock det var coolt att basen var svart, passar fint mot tavlan och sekunden! Sen tog jag vad jag hade hemma så hade inte så många alternativ :)

Den ”bruna” blev faktiskt riktigt mysig IRL!

Tack :)
 

arsenalwille

Breitling
fan nu rycker det i köptarmen.:woot:
Jobbar i närheten av Globen och ska förbi klockmaster imorrn. Tror ni dom har kvar turtlen eller är det helt kört? Man kanske kan lägga en beställning? Har inga problem med att vänta. o_O
 

Nedro

Panerai
2-Faktor
fan nu rycker det i köptarmen.:woot:
Jobbar i närheten av Globen och ska förbi klockmaster imorrn. Tror ni dom har kvar turtlen eller är det helt kört? Man kanske kan lägga en beställning? Har inga problem med att vänta. o_O
Tror globen å fältöverstens är slut, men finns ett gäng kvar om du tex ser via klockmaster sverige sida, står set vilka som har kvar i lager.

Happy hunting!
 
Topp