Tackar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar
Vet du om banden är 22/22 eller 22/20?
Har beställt ett stämplat ammo läder av MJ så vill verkligen att de blir rätt
Tråden handlar ju om tre olika modeller. Kronografen har 20mm bandbredd, Turtle har 22mm.Har beställt ett stämplat ammo läder av MJ så vill verkligen att de blir rätt
Vart har du läst att de är 22mm lugg bredd på
SSC673P1?
Tack @yonsson då kan jag meddela MJ deTråden handlar ju om tre olika modeller. Kronografen har 20mm bandbredd, Turtle har 22mm.
Inte så överdrivna färgskalor som på pressbilderna. Bara positivt![]()
Det här ser man ju fram emot.![]()
Själv så bokade jag kronografenNågon som vet något angående hur limiterade de är?
Sån satans fin turtle, fick bokat en trots att jag vart sent ute!![]()
Enligt ryktet enbart 300st till Japan.Någon som vet hur tillgängligheten på dessa kommer att se ut i Japan?
Läste nyss tråden på WuS, otroligt mycket hush hush för att vara Seiko, kunde nästan tro att det var Rolex som släppte.Enligt ryktet enbart 300st till Japan.
Men ingen vet, SEIKO berättar inte.
Jag bokade en (Kronograf)hos Klockmaster globen och fick svar att dom skulle få hem första veckan i feb.Hur många ex kommer den svarta Turtlen ha? Och nåt nytt om när de finns i Sverige?
SnyggKolla vad som dök upp idag!
Snyggbeställde du hos någon i Sverige?
Grymt! Första intryck?Kolla vad som dök upp idag!
Jag med..Väntar på min kronograf från klockmaster![]()
Kul, grattis!Hej hej, plockade upp denna på klockmaster Hansson idag. De hade en av varje och jag valde turtlen![]()
Konstig att dom fått in den. Klockmaster i Globen får in den vecka 5 eller 6.Hej hej, plockade upp denna på klockmaster Hansson idag. De hade en av varje och jag valde turtlen![]()
Klockmaster Globen har dem inne nu.Konstig att dom fått in den. Klockmaster i Globen får in den vecka 5 eller 6.