• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Seiko Black series

9CBD70B0-9A8F-4BF5-BF93-B6E3E0B086E3.jpeg
Smakar på denna. Bra sugen.
Enormt fin. Hur ser det ut idag, finns det några kvar his ad’s?

Varför ska du alltid kommentera? Kan du ens nåt om Seiko? Var du kanske och pratade med Klockmaster? Gå och öppna lite mer champagne flaskor med din Rolex istället....
Varför duckar du det Yonsson skriver att Seiko inte har uttalat sig, eller vem på Klockmaster som påstod sig veta?

Sen att man bara har en chans att köpa limiterat som du skrev tidigare. No shit!! Det är liksom essensen av limiterat.

Black Series är inte och kommer aldrig bli en samlarklocka som man kan sälja vidare för premiumpriser, släpp det bara och njut av klockan om du nu gillar den.

Varför duckar du det Yonsson skriver att Seiko inte har uttalat sig, eller vem på Klockmaster som påstod sig veta?

Sen att man bara har en chans att köpa limiterat som du skrev tidigare. No shit!! Det är liksom essensen av limiterat.

Black Series är inte och kommer aldrig bli en samlarklocka som man kan sälja vidare för premiumpriser, släpp det bara och njut av klockan om du nu gillar den.
Aldrig sagt jag vill tjäna pengar på den heller och om man nu skulle göra det skulle det inte vara så mkt heller. Intressanta här är hur många dom släpper.??

Nu har jag haft den drygt 1 vecka och är kluven till hur jag gillar den?
"svart är snyggt" säger folk, men är det verkligen det? hmm, ska fundera, jag har inte testat originalbandet utan detta nato band.

4DD1D9A1-9E97-4111-8FEF-A94DC51F5432.jpeg

Har börjat känna ett stort vill-ha-begär över Ninja Turtlen... Någon som vill bli av med sin och kan tänka sig ta en Samurai som delbetalning/byte? :)

(Super-duper special edition på min Samurai då jag var den enda som högg på blå/grå på gruppköpet. Dessutom var jag först att anmäla mig så det borde betyda att den är värd nånstans runt 20k)

EDIT: Måhända farligt nära en köpes-annons, skyller allt på en längre tids frånvaro från postande pga flytt :)

Har börjat känna ett stort vill-ha-begär över Ninja Turtlen... Någon som vill bli av med sin och kan tänka sig ta en Samurai som delbetalning/byte? :)

(Super-duper special edition på min Samurai då jag var den enda som högg på blå/grå på gruppköpet. Dessutom var jag först att anmäla mig så det borde betyda att den är värd nånstans runt 20k)

EDIT: Måhända farligt nära en köpes-annons, skyller allt på en längre tids frånvaro från postande pga flytt :)

Köp gärna nytt men behåll samurajen ;)

Infon från Klockmaster Globen var att det under gårdagen fanns 22st spritt på olika lager i Sverige, så bör inte vara helt omöjligt att jaga rätt på en.
Men känns som det finns en bra samling klockor i sverige trots att den är "limited" men vad gör väl det jag gillart! =)

Tillbaka
Topp