Johan Olsson-Lasu
Basic
Har sent hittat till skx779 och skx781 efter att ha haft min skx007 som sommarbeater. Har fastnat för gen 1 men kan inte riktigt bestämma mig färgmässigt. Någon som vill bli av med en gen 1? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja men något får man ju bidra med när man äntligen skaffat sig ett monsterJapp, tack för att du dammade av tråden!![]()
Är ju skönt att jag kan få ha ngt du inte fyndat på en loppis änÄr som du vet svårt avis på ditt gen 1 Monster. Jag har en senare variant med Padi-färgerna. Den är fin, men inte lika charmig som orginalet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag har en till... Sugen?Är som du vet svårt avis på ditt gen 1 Monster. Jag har en senare variant med Padi-färgerna. Den är fin, men inte lika charmig som orginalet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Har du två gen 1?Jag har en till... Sugen?
Klart!Har du två gen 1?![]()
Ingen orange eller?
Nä, tycker inte om den Orange-färgade tyvärr.Ingen orange eller?![]()
Den är ju magisk! Hade gärna haft den orangea men den svarta duger gott. Btw du har inte en pin till din länk över? Jag är i behov av enNä, tycker inte om den Orange-färgade tyvärr.![]()