Freddas
Basic
Då var den hemma!
Grattis till en riktigt snygg klocka!
Vart beställde du den och blev de j eller k?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då var den hemma!
Kolla bilderna så ser du Made in Japan...Grattis till en riktigt snygg klocka!
Grattis, vad tycker du om gummit?
En J från creationwatches.Grattis till en riktigt snygg klocka!
Tack, det är lite osmidigt och plastigt men fyller sin funktion. Det åker på till dyksäsongen.Grattis, vad tycker du om gummit?
Aldrig fel att testa, mesh växer i mina ögon för varje dag som går! Speciellt speedy och dykare så jag säger kör på detFunderar på ett sånt här, vad tror ni ?
Så där! Kom med DHL idag
Grattis! Vad tycker du nu efter ett par timmar med klockan?Så där! Kom med DHL idag
Grattis! Vad tycker du nu efter ett par timmar med klockan?
Beställde min från watchhubs. Tog en vecka med DHL. Den medföljande "gummi"-remmen är en styggelse. Jag kör min på wjean super oyster. Mycket nöjd. Kommer att införskaffa en annan gummirem när jag hittar någon trevlig.
Måste säga att jag är både imponerad och förvånad över hur mycket klocka det är för pengarna.
Bjuder på ytterligare en bild med läder nato
Bild på SKX
Trevlig komposition. Var kommer lädernatot från? Singular? Är sugen på ett, men vet inte var man skall införskaffa ett bra.Måste säga att jag är både imponerad och förvånad över hur mycket klocka det är för pengarna.
Bjuder på ytterligare en bild med läder nato
Trevlig komposition. Var kommer lädernatot från? Singular? Är sugen på ett, men vet inte var man skall införskaffa ett bra.
Bandet är inhandlat från http://www.cheapestnatostraps.com/. Kvallan verkar vara helt ok med tanke på priset.
Vad är tull/moms/import pålägg från respektive cw och whub?
Har fått betala 79-80:- vid köp från CWVad är tull/moms/import pålägg från respektive cw och whub?
Oj inte mer, trodde det låg på cirka 30% av klockpriset vid köp från USA, dvs kanske uppemot 1 lax vid köp av 500 USD klocka....Har fått betala 79-80:- vid köp från CW
Oj inte mer, trodde det låg på cirka 30% av klockpriset vid köp från USA, dvs kanske uppemot 1 lax vid köp av 500 USD klocka....