EbayFin! Vart köpte du den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
EbayFin! Vart köpte du den?
Från vilken säljare?
goldfish_888 (http://www.ebay.co.uk/usr/goldfish_888)Från vilken säljare?
Tack!
En fråga till, köpte du en 38mm eller 40mm ? TS klocka är 40mm, jag hittar bara 38mm.
Är 40mm (tror jag - har inte med den nu men det står så i beskrivningen).En fråga till, köpte du en 38mm eller 40mm ? TS klocka är 40mm, jag hittar bara 38mm.
Kul att du gillade recensionen!Hej,
Tack för en lysande recension. Var kan man få tag på denna klocka till ett bra pris?
Till er som är sugna, så finns det en på köp å sälj nu
https://klocksnack.se/threads/seiko-snkk45k1.41965/#post-988543[/QUOTE
Tjena Daniel!
Jag slår gärna till på klockan om den fortsatt är till salu?Bor i Stockholm men är på semester och därför får du gärna posta den.
Du kan maila mig på [email protected] om det är intressant.
Fred!
Lugnt, letar upp en på nätetSorry Tobias den blev såld typ 5 min efter jag postade den på köp å sälj![]()
Tjena! Nix, har inte mätt upp detta. Mitt intryck är att den går lika bra/dålig som min SKX007 (föga förvånande eftersom att det är identiska verk) vilket isf skulle innebära runt en minut i veckan. Detta är dock endast helt spekulativt. Jag sätter igång ett litet experiment och återkommer om ett par dagarHavre, har du kollat hur mycket den drar sig? Jag funderade på att köpa en Seiko 5 förut (en modell som inte var lika snygg som din).
Mycket bra jobb med recensionen Seger.
Jag undrar bara hur bra lysmassan funkar efter ett par timmar sedan den utsattes för dagsljus. Helt enkelt, kan man se vad klockan är på natten?
Havre, har du kollat hur mycket den drar sig? Jag funderade på att köpa en Seiko 5 förut (en modell som inte var lika snygg som din).
Tjena! Nix, har inte mätt upp detta. Mitt intryck är att den går lika bra/dålig som min SKX007 (föga förvånande eftersom att det är identiska verk) vilket isf skulle innebära runt en minut i veckan. Detta är dock endast helt spekulativt. Jag sätter igång ett litet experiment och återkommer om ett par dagar![]()
Ebay fungerade kanon för mig, men det är ju lite längre leveranstid än vad man kanske är van vid.Vart köper man denna? Verkar vara slut överallt![]()
Verkar som Klocksnack köpt upp alla SNKK45or i hela världen. Letat en bra stund och enbart hittat via en handlare i Italien och en Turkiskspråkig sida från USA. När det kliar som mest i fingrarna av att köpa en så hittar man inga...
Rakuten är väldigt pålitligt. Dock var det lite väl saltade priser tyckte jag. 150 USD var lägsta jag kunde se där, vilket med lite svensk tull å moms definitivt inte landar under 2000 spänn. Jag köpte min för cirka 800kr om man räknar in frakt, tull å moms.