1,5 kan jag köpaJa du har tamejfan rätt!
Kanske tom 1.5 beroende på hur man ska tolka alternativen.
Se och tag härav lärdom. Utan kaffe fungerar hjärnan sämre!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1,5 kan jag köpaJa du har tamejfan rätt!
Kanske tom 1.5 beroende på hur man ska tolka alternativen.
Se och tag härav lärdom. Utan kaffe fungerar hjärnan sämre!
Där tycker du mobilen funkar bättre alltså? Själv badar jag ofta med klocka men aldrig med mobilen....I badet och på berget?
Alla är vi olika och gott så
Javisst.Där tycker du mobilen funkar bättre alltså? Själv badar jag ofta med klocka men aldrig med mobilen....
Sorry men du behöver nog läsa på vad autism är för något…Javisst.
Men man är väl rätt autistisk om man får för sig jag tar mobilen med i poolen/havet och inte lämnar kvar den på land....
Kanske det.Sorry men du behöver nog läsa på vad autism är för något…
Visst, fast då funkar den ju inte bättre än en klocka som man mycket väl kan ta med sig i doppet..Javisst.
Men man är väl rätt autistisk om man får för sig jag tar mobilen med i poolen/havet och inte lämnar kvar den på land....
Där tycker du mobilen funkar bättre alltså? Själv badar jag ofta med klocka men aldrig med mobilen....
Jodå såklart...men funkar tex inte så jättebra att simma med mobilen....Mobilen är ju faktiskt någorlunda vattentät. Kul att filma ungarna under vatten (i pool)
Den får du gärna förklara för nu blev jag vädigt nyfiken på varför G-shock till Barcelona men till Kreta kan du med ta något bättre/finare/dyrare?!?Som nämnts tidigare beror det på destination.
Typ Barcelona - 1.
Typ charter till Kreta - 3.
Alternativ 2 skulle jag aldrig ta. Skulle inte kunna tänka på annat vid poolkanten om jag hade en finklocka liggandes på hotellrummet samtidigt.
Rånrisk givetvisDen får du gärna förklara för nu blev jag vädigt nyfiken på varför G-shock till Barcelona men till Kreta kan du med ta något bättre/finare/dyrare?!?
Och den är lägre på Kreta? Nu är jag ju inte kriminolog, så vad vet jagRårisk givetvis
Och den är lägre på Kreta? Nu är jag ju inte kriminolog, så vad vet jag![]()
Så kan det ju mycket väl vara och då köper jag resonemanget. Själv är jag ju så pass naiv så jag glatt går runt i vilken byhåla som helst på Sicilen med en Seamaster 300 på armen.Jag ska själv till Grekland fast en mindre ort och kanske inte samma klientel som Kreta (eller vafan vet jag?) men det känns definitivt säkrare med en dyr klocka där än i Barca.
Barcelona är ju typ ficktjuv/ rånrisk-capital i Europa känns det som!
Inte sant?
Yes enligt min erfarenhet. Inte orolig en sekund där jämför med BarcaOch den är lägre på Kreta? Nu är jag ju inte kriminolog, så vad vet jag![]()
Alltid Alt 2 om det är säker mark, dvs bra hotell och omgivningar. Har en Turtle i gymmet och flera andra som jag växlar mellan. Endast en av dessa är med mig ihop med Turtle. Den av dessa två som inte används ligger i väskan.Tänk hotell, pooler och barer.
1. Onödigt att skrapa Pateken i poolkanten - den får vara hemma. G-Shock eller Garmin istället
2. Tar med en finare klocka för kvällarna och en beater för vattenkrigen på dagarna
3. F* it - klockor ska användas och poolvatten skadar inte. Jag tar den hag känner för oavsett värde…
Var är ni?