MrPlow
Silver
Alltså den baksidan! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså den baksidan! <3
Jeez, den var läcker! Skön kompensation efter att kronografen var lite av en besvikelse.Overseas Ultra thin, samma urverk i grunden som AP 15202 Jumbo...
![]()
Jaa, fattar faktiskt inte vad poängen är med kronograf dykarna? samt inget datum? blir bara något konstigt mellanting mellan Divern och den vanliga kronon?
Undrar om tjockleken är ett skrivfel från AP sida? står 7.16mm ? skulle tippa på att det är verket som är 7.16mm och inte boetten?
Overseas Ultra thin, samma urverk i grunden som AP 15202 Jumbo...
![]()
Riktigt fin!
Och inget datum är en stor fördel utan quickset.
Årets roligaste släpp än så länge IMHO
Edit: Endast i vitguld.. Får nog spara något år till.
40mmOverseas ultra thin var ju grym! Vad är det för storlek?
Jäkligt trevligOverseas Ultra thin, samma urverk i grunden som AP 15202 Jumbo...
![]()
Ska inte dissa AP men chronoknapparna ser ju ut som muttrar26320 är ju smask! Synd på storleken bara igen...
![]()
Guld och blått är riktigt bra tillsammans!26320 är ju smask! Synd på storleken bara igen...
![]()
Åh Gud! Ge mig!Overseas Ultra thin, samma urverk i grunden som AP 15202 Jumbo...
![]()
Det där är ju riktigt bra. Jag blev inte helt övertygad av säljbilderna på nya chronografen, men den där levererar.Overseas Ultra thin, samma urverk i grunden som AP 15202 Jumbo...
![]()
A. Lange & Söhne Datograph Perpetual Tourbillon - måste ta mig fan vara en av de våtaste drömmarna som någonsin presenterats!!
![]()
![]()
![]()
Den är 14,6 mm. Givetvis rätt tjockt, men för en sån makalös klocka med inte mindre än tre avancerade komplikationer i en och samma klocka kan man leva med detEtt mästerverk! I dubbel bemärkelse.
Men den såg väldigt tjock ut på videon jag såg av den. Tjockare än vanliga Dato'n?
Sanslöst läcker! Inte lika läckert pris, €295.000.A. Lange & Söhne Datograph Perpetual Tourbillon - måste ta mig fan vara en av de våtaste drömmarna som någonsin presenterats!!
DEN var bra.26320 är ju smask! Synd på storleken bara igen...
![]()
Helvete!Overseas Ultra thin, samma urverk i grunden som AP 15202 Jumbo...
![]()
Dom har smygt in gångreserven sjukt snyggt också! Makalöst grym klocka.A. Lange & Söhne Datograph Perpetual Tourbillon - måste ta mig fan vara en av de våtaste drömmarna som någonsin presenterats!!
![]()
![]()
![]()
Datograph med evighetskalender och tourbillon är de tre ingredienserna för perfektion. Patek? Vem?