Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser spännande ut! Kul att det inte är en till Royal Oak.Lite fler bilder på den nya AP'n
![]()
![]()
![]()
Kan inte annat än att älska det dem gör! Ostklockor och naturklockor vad händer här näst?H Moser & Cie håller fanan i topp med udda statementklockor
https://www.tidssonen.no/h-moser-cie-nature-watch-sihh-2019/
![]()
Vadå fler? Vilka var de första?Lite fler bilder på den nya AP'n
![]()
![]()
![]()
Hade för mig att jag sett några andra bilder på den här på KS men kan ha blandat ihopVadå fler? Vilka var de första?
Hur vacker va inte Den då!Dåligt trüch i tråden...
Denna från JLC är mycket bra! Vitguld och limiterad till 100 ex, lär kosta stryk.
![]()
![]()
What the...
Denna var väl den minst fula av 1159...
![]()
Den kostar 295 000 CHFMan får hoppas på mer än minst ful i gänget när man köper en klocka för halvmiljonen![]()
Den kostar 295 00 CHF
69500 så ca 630k SEK...29 500 eller 295 000? Dyrt oavsett![]()
Ja på bild känns designen inte high end direkt...Introduktionsfilmen för de nya AP's:
Klockorna ser väldigt billiga ut....och fula.
69500 så ca 630k SEK...
41mm enligt Hodinkee-artikelnVad är storleken på nya AP, ser ganska stor ut.
På samtliga modeller.41mm enligt Hodinkee-artikeln
69500 så ca 630k SEK...
Introduktionsfilmen för de nya AP's:
Klockorna ser väldigt billiga ut....och fula.
Du har ringat in fel klocka, du har ringat in minute repeater i vitguld.
Korrekt.Du har ringat in fel klocka, du har ringat in minute repeater i vitguld.
Bilden jag postade ovan är på perpetual calender.
![]()