• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sinnessjuka priser

Mackan2015

Breitling
Vad är det som har hänt med säljare sista tiden? Hur f*n i sitt vildaste kan de tro på fullt allvar att ngn ska betala 85-90% av nypriset på en flera år gammal Rolex (andra märken med). Jag har även sett en galning begära 110 000 kr för en Daytona stål som var fem år gammal, dvs mer än nypriset. För att en nöt har börjat med detta så har han nu fått en hel drös med sig. Då jag ser en 3-5 år gammal klocka och ngn begär över 60% av nypris så tappar jag omgående intresset och läser inte ens vidare då jag vet att det finns kanske 20 st andra på chrono24 att välja bland till det priset som jag och mina klockvänner anser är okej/normalt.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Marknaden styr, låt folk ta vilka priser dom vill... är det överpris blir det inte sålt. Säljs det så var ju priset de facto korrekt satt :)
 

David

Bödeln
Då jag ser en 3-5 år gammal klocka och ngn begär över 60% av nypris så tappar jag omgående intresset och läser inte ens vidare då jag vet att det finns kanske 20 st andra på chrono24 att välja bland till det priset som jag och mina klockvänner anser är okej/normalt.

En klocka med ett för högt pris blir inte såld. Ser inte problemet.

Du, däremot, riskerar hjärt- och kärlsjukdomar.
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Undrar om du har vaknat på fel sida idag. Dom flesta klockorna säljs väldigt fort på KS så tror inte att prissättningen är helt fel. Men 5 år gammal klocka till 90% av nypris låter mycket.
 
P

Philippe Stern

Guest
Hänger dina klockvänner också här? Erkänn att du är polare med Equilibrium också. Du skulle passa på att köpa klocka när du var utomlands i 25 år. Kanske t o m handla taxfree. Chrono24 är kanon. Deras priser stämmer alltid med verkligheten. Verkligen.
 

Mackan2015

Breitling
Hänger dina klockvänner också här? Erkänn att du är polare med Equilibrium också. Du skulle passa på att köpa klocka när du var utomlands i 25 år. Kanske t o m handla taxfree. Chrono24 är kanon. Deras priser stämmer alltid med verkligheten. Verkligen.
jag köper BARA genom chrono24. Burger, Rieger, Uhrenworld, Colognewatch och Meertz är handlar jag personligen kan gå i god för. Mkt seriöst folk med en fantastisk service och 100% ärliga i alla avseende. Håll er borta från alla dealare i Italien, riktiga luffare hela bunten, de säljer falska cert, falska boxar etc.
 
P

Philippe Stern

Guest
jag köper BARA genom chrono24. Burger, Rieger, Uhrenworld, Colognewatch och Meertz är handlar jag personligen kan gå i god för. Mkt seriöst folk med en fantastisk service och 100% ärliga i alla avseende. Håll er borta från alla dealare i Italien, riktiga luffare hela bunten, de säljer falska cert, falska boxar etc.
Och du undrar varför vissa vill köpa "svensksålt"?
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Dessa två trådar fick mig att skratta. Det tackar jag för! Mackish du gick på knock direkt. Se upp för kroken bara! Men välkommen ändå. :D
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
jag köper BARA genom chrono24. Burger, Rieger, Uhrenworld, Colognewatch och Meertz är handlar jag personligen kan gå i god för. Mkt seriöst folk med en fantastisk service och 100% ärliga i alla avseende. Håll er borta från alla dealare i Italien, riktiga luffare hela bunten, de säljer falska cert, falska boxar etc.
Wow. Snacka om att dra alla över en kam. Klockmarknaden i Italien är ofattbart stor. Tror du att alla säljer falska cert/boxar?
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Vad är det som har hänt med säljare sista tiden? Hur f*n i sitt vildaste kan de tro på fullt allvar att ngn ska betala 85-90% av nypriset på en flera år gammal Rolex (andra märken med). Jag har även sett en galning begära 110 000 kr för en Daytona stål som var fem år gammal, dvs mer än nypriset. För att en nöt har börjat med detta så har han nu fått en hel drös med sig. Då jag ser en 3-5 år gammal klocka och ngn begär över 60% av nypris så tappar jag omgående intresset och läser inte ens vidare då jag vet att det finns kanske 20 st andra på chrono24 att välja bland till det priset som jag och mina klockvänner anser är okej/normalt.
Hej också hållet med dig totalt var utomlands i 4 dagar nya fest hela tiden Hahaha fattat inte aTT ma köpet klockor i sverige borde äta köttbullar ketchup i utomlands köper rolex typ 500 men bode importera o sälja till dumma personer som köper kaplans köpa chrono24 typ hela tiden sen bär jag bode utomlans i 4 dagar så är alla typ Hej heeeej men jag brydde mig inte för jag köpte i sverige typ haha idiotjävlar hatar er dumhuven
 
Hej också hållet med dig totalt var utomlands i 4 dagar nya fest hela tiden Hahaha fattat inte aTT ma köpet klockor i sverige borde äta köttbullar ketchup i utomlands köper rolex typ 500 men bode importera o sälja till dumma personer som köper kaplans köpa chrono24 typ hela tiden sen bär jag bode utomlans i 4 dagar så är alla typ Hej heeeej men jag brydde mig inte för jag köpte i sverige typ haha idiotjävlar hatar er dumhuven
Stavfel. Ska vara borde. Med r. Helvete.
 
Topp