Mycket bra!Funderar på om jag ska vässa hörnen och göra hålet rektangulärt? Och sedan en ram över?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra!Funderar på om jag ska vässa hörnen och göra hålet rektangulärt? Och sedan en ram över?
Tack molle, tror på det, går ju inte att ha ett ägghål...Mycket bra!
Hela värden är ett bra uttryck Har glömt å skicka lume kom jag på? Kommer en pytta tills fredag @Margarinkungen . Skicka mig ett PM med adress.En tavla kostar ju ca 2000kr så det är väl inte hela värden, eller?
Vi köper klockor för 50-100 000kr och tycker att det här är förfärligt. Det är ju inte en Paul Newman tavla jag borrar i.
Blir ni störda så är ni välkomna att sluta följa eller i alla fall så kan ni ju hålla era negativa tankar och känslor för er själva annars blir det inte så kul att posta bilder på moddningar i fortsättningen.
Och då blir forumet automatiskt en köp och sälj sajt och lite frågor om Rolex prishöjningar och det tycker jag skulle vara förjäköa trist.
Men det är bara min åsikt.
Allt gott!
Amen på den!Hela värden är ett bra uttryck Har glömt å skicka lume kom jag på? Kommer en pytta tills fredag @Margarinkungen . Skicka mig ett PM med adress.
Så länge alla är nöjda och glada är det väl helt okej med moddade klockor?
Folk moddar ju sina Rolex så vad fasen en Sjöö Sandström Landsort?
Säger killen som säljer kepsar
Men tack för din input, den bidrog verkligen till utvecklingen av tråden. TackFast det gör jag inte...
Det är ju så ALLA klockor med datum borde se ut från start. Runda datumfönster är av ondo.Tack molle, tror på det, går ju inte att ha ett ägghål...
Det här är den mest spännande tråden på länge. Fokusera på oss andra och ignorera gnällspikarna. Lycka till nu!En tavla kostar ju ca 2000kr så det är väl inte hela värden, eller?
Vi köper klockor för 50-100 000kr och tycker att det här är förfärligt. Det är ju inte en Paul Newman tavla jag borrar i.
Blir ni störda så är ni välkomna att sluta följa eller i alla fall så kan ni ju hålla era negativa tankar och känslor för er själva annars blir det inte så kul att posta bilder på moddningar i fortsättningen.
Och då blir forumet automatiskt en köp och sälj sajt och lite frågor om Rolex prishöjningar och det tycker jag skulle vara förjäkla trist.
Men det är bara min åsikt.
Allt gott!
Nej förlåt!Fast det gör jag inte...
Tack för dina vänliga ord!Det här är den mest spännande tråden på länge. Fokusera på oss andra och ignorera gnällspikarna. Lycka till nu!
Vadå varför?Frågar igen. Varför?
Varför gör någon någonting överhuvudtaget? Några skäl i det här fallet: Han gillar klockan men vill ha datum? För att det är svårt? För att det är roligt? För att det blir något unikt?Frågar igen. Varför?
Tror inte problemet är modden i sig utan att det ser ut som någon kört över tavlan. Förstår faktiskt inte hur man ens kan lyckas. Själva modden är riktigt kul, där är jag med till 100% även om jag själv inte gillar datum.Varför gör någon någonting överhuvudtaget? Några skäl i det här fallet: Han gillar klockan men vill ha datum? För att det är svårt? För att det är roligt? För att det blir något unikt?
Skulle inte du sluta följa detta?Tror inte problemet är modden i sig utan att det ser ut som någon kört över tavlan. Förstår faktiskt inte hur man ens kan lyckas. Själva modden är riktigt kul, där är jag med till 100% även om jag själv inte gillar datum.
Nej förlåt!
Du ville köpa en https://klocksnack.se/threads/longineskeps-marinblå.53213/ kul!! Vänligen håll dina negativa tankar för dig själv i fortsättningen. Iaf i dom trådar som jag är aktiv i är du vänlig. Vill jag ha din åsikt så lovar jag dig att fråga dig, din åsikt är verkligen viktig och avgörande för oss
Du behöver inte svara på detta för jag ignorerar dig fr.o.m. nu
Varför lyckas man inte göra ett snyggt hål i tavlan? Varför förstör man hela tavlan? Så många frågor, så få svar.Vadå varför?
Tungsten är den optimala klockan, men dom missade datumet, är det inte självklart? Eller? Jag förstår inte vad du menar?
Hela värden är ett bra uttryck Har glömt å skicka lume kom jag på? Kommer en pytta tills fredag @Margarinkungen . Skicka mig ett PM med adress.
Varför bryr du dig? Är det din klocka? Är du vd på sjöösandström?Varför lyckas man inte göra ett snyggt hål i tavlan? Varför förstör man hela tavlan? Så många frågor, så få svar.
Det här är ett forum. Man diskuterar, frågar, får svar osv. Eller vart fan är du? Lägg inte upp sånt där jävla trams om du inte vill ha kommentarer.Varför bryr du dig? Är det din klocka? Är du vd på sjöösandström?
Tack för din input! TackDet här är ett forum. Man diskuterar, frågar, får svar osv. Eller vart fan är du? Lägg inte upp sånt där jävla trams om du inte vill ha kommentarer.
@Denke snälla, ett vårdat språk kan vi väl hålla oss till iaf?Det här är ett forum. Man diskuterar, frågar, får svar osv. Eller vart fan är du? Lägg inte upp sånt där jävla trams om du inte vill ha kommentarer.
Trist att ni ska hacka på varandra? Ta det för vad det är? Shit happens? Ge inte upp Henrik? Ta lärdom av misstagen och gör om gör rätt?
Utan att ta ställning varken för eller emot margarinkungens verk, så undrar jag vad du förväntar dig att han ska svara. Din första fråga. Vad ska man svara på den? Att man är kass? Att borret var felaktigt tillverkat? Jag ser bara ett egentligt svar. Det är nedvärderande. Blir det särskilt konstruktivt? Nej. Öppnar det för diskussion? Knappast.Varför lyckas man inte göra ett snyggt hål i tavlan? Varför förstör man hela tavlan? Så många frågor, så få svar.
Vårdat språk? Hahaha är du på riktigt?